ЗВІТ
заступника селищного голови
Савранської селищної ради Одеської області
про пророблену роботу за 2021рік.
Заступник селищного голови затверджується за рішенням ради на строк повноважень ради шляхом відкритого голосування і виконує свої обов’язки до затвердження заступника селищного голови ради нового скликання, крім випадків передбачених чинним законодавством України.
10.12.2020 року рішенням сесії селищної ради за № 10-VIII мене було затверджено заступником селищного голови Савранської селищної ради VІІІ скликання. На даній посаді працюю уже другий рік. А взагалі на посаді заступника селищного голови я працюю з 2010 року.
В своїй діяльності керуюсь Конституцією України, Кодексами України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями сесії та виконавчого комітету селищної ради, розпорядженнями селищного голови, іншими нормативно-правовими актами України та посадовою інструкцією заступника селищного голови.
Звітуючи про роботу заступника селищного голови, слід зазначити, що основним завданням, було забезпечити належне виконання повноважень та функціональних обов’язків, як своїх так і структурних підрозділів виконавчих органів Савранської селищної ради, роботу яких в рамках своїх повноважень я координую, контролюю та спрямовую.
Хочу зазначити, що після затвердження керівного складу та структури виконавчих органів ради, відділ економіки та відділ АПК сформовано не було, тому на 2021 рік Програму соціально-економічного та культурного розвитку не було розроблено та затверджено, також як по АПК.
Оперативна інформація з економічних питань, агропромислового напрямку для інформування Подільської районної державної адміністрації та Департаментів всіх рівнів збиралася, аналізувалася, узагальнювалась, але це не задовольняє вимог сьогодення. Необхідно вирішувати питання створення економічного відділу.
На сьогодні за посадовими обов’язками заступник селищного голови:
- організовує роботу з документами (проведення інвентаризації, підготовка звітів, актів, звернень, надання відповідей, розробка необхідних для роботи ради Положень, Порядків, Інструкцій, проектів рішень сесій та виконкомів, проектів розпоряджень селищного голови);
- організовує роботу на виконання положень законодавчих актів України, рішень Савранської селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, розпоряджень селищного голови з питань житлово-комунального та шляхового господарства, енергетики, землекористування, охорони природи і раціонального використання природних ресурсів, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку, забезпечення життєдіяльності та благоустрою населених пунктів Савранської селищної територіальної громади.
Спрямовує, координує і контролює роботу:
- відділу архітектури, містобудування та охорони праці;
- відділу земельних ресурсів;
- відділу перспективного розвитку та закупівель;
- відділу бухгалтерського обліку та звітності;
- відділу правового забезпечення та кадрової роботи;
- відділу надання адміністративних послуг;
- головного спеціаліста ( з питань протидії корупції, взаємодії з
правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної
роботи);
- головного спеціаліста (по комунікаціям з громад кістю та інформаційному
забезпеченню діяльності ради);
- державного реєстратора (юридичних осіб та фізичних осіб підприємців);
- державного реєстратора ( речових прав на нерухоме майно);
- групи « Благоустрій».
Очолює і організовує діяльність:
- окремих консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, служб і
комісій утворених при виконавчому комітеті селищної ради для вирішення
питань діяльності управління об’єктами комунальної власності, житлово-
комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу,
побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування,
транспорту і зв'язку.
Погоджує (візує):
- проекти рішень Савранської селищної ради, виконавчого комітету та розпоряджень селищного голови з питань, які віднесені до його компетенції.
- плани роботи виконавчих органів селищної ради, діяльність яких спрямовується, координується і контролюється ним.
Тепер детальніше про виконання мною посадових обов’язків та структурними підрозділами ради.
За каденції ради VIII скликання було забезпечено підготовку проектів рішень для проведення 10.12.2020 року другого засідання першої сесії Савранської селищної ради VIII скликання, в результаті чого було обрано секретаря ради, заступників, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, утворено постійні депутатські комісії, обрано голів постійних комісій, затверджено старост сіл, затверджено Положення про старост сіл, прийнято рішення про реорганізацію сільських рад шляхом приєднання до Савранської селищної ради Одеської області, прийнято рішення про утворення виконавчого комітету ради, визначення його чисельності, затвердження персонального складу, рішення про створення офіційного Веб – сайту Савранської селищної ради та інше.
На підставі рішення сесії селищної ради від 10.12.2020 року № 23- VIIІ «Про початок реорганізації сільських рад шляхом приєднання до Савранської селищної ради Одеської області» було створено комісії де я виконував обов’язки заступника голови комісій, по кожній сільській раді, яка реорганізовувалась.
На комісії з реорганізації сільських рад було покладено повноваження щодо здійснення повної інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, запасів, грошових коштів та розрахунків у відповідній сільській раді з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 31.12.2020 року.
Інвентаризацію було успішно проведено, підготовлено, погоджено передавальні акти, які були затверджені рішеннями сесії селищної ради від 18.02.2021 року. Все майно оборотні та необоротні активи перейшли до комунальної власності Савранської селищної ради.
До комунальної власності Савранської селищної територіальної громади прийнято комунальні заклади, установи, підприємства:
КЗ «Центр культури, дозвілля і туризму Савранської селищної ради» ;
КУ «Савранська дитяча школа мистецтв»;
КУ «Трудовий архів» ;
Та інші.
Відповідно спільно з керівниками закладів: - КЗ «Центр культури, дозвілля і туризму Савранської селищної ради»; - КУ «Савранська дитяча школа мистецтв»; - КП «Трудовий архів» було проведено інвентаризацію, підготовлено та підписано акти прийому-передачі, підготовлено договори закріплення майна, що належить до комунальної власності Савранської селищної ради, за перерахованими установами на праві оперативного управління і таким чином оборотні та необоротні матеріальні активи перерахованих балансоутримувачів комунальних установ Савранської районної ради Одеської області стали активами балансоутримувача комунальної установи Савранської селищної ради Одеської області.
Успішно переоформлено з Савранської районної ради на Савранську селишну раду три автомобілі, приймання - передачу, яких було здійснено згідно рішення сесії Савранської районної ради та Савранської селищної ради. А саме:
- автомобіль загальний легковий – загальний хетчбек – В, марки (моделі)
Skoda Oktavia А5;
- автомобіль легковий седан, марки (моделі) ВАЗ – 21104;
- автомобіль легковий седан, марки (моделі) ВАЗ – 21101.
Продовжується робота по переоформленню на Савранську селищну раду автомобілів, які зареєстровані на сільські ради. Є деякі питання щодо процедури переоформлення, але найближчим часом автомобілі буде переоформлено.
В зв’язку з початком реорганізації сільських рад шляхом приєднання до Савранської селищної ради, було розроблено та подано на затвердження проекти рішень про внесення доповнень до рішень сесії селищної ради від 03 липня 2020 року № 1745-VII «Про встановлення місцевих податків і зборів по Савранській селищній раді на 2021 рік».
З метою дотримання державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», було розроблено та подано на затвердження ради проект рішення «Про затвердження Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2021 рік».
З дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» було розроблено та подано на затвердження:
Проекти рішень про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків і зборів на 2022 рік:
- акцизного податку;
- єдиного податку;
- земельного податку;
- податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- річної орендної плати;
- транспортного податку;
- туристичного збору.
Проекти рішень на затвердження скоригованих тарифів на послуги з централізованого водопостачання та норм споживання питної води для споживачів, які не мають засобів обліку, на послуги самоскида та екскаватора, на вивезення твердих побутових відходів, на ритуальні послуги та інші.
На виконання вимоги депутатів ради підготовлено Звіт голови селищної ради щодо діяльності виконавчих органів ради за перше півріччя 2021 року.
Розроблено та викладено на офіційному сайті паспорт Савранської селищної територіальної громади.
Розроблено проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку Савранської селищної ради на 2022 рік.
Крім того в було підготовлено ряд розпоряджень. В т.ч. про створення комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності, розпорядження про проведення конкурсу, розміщено на сайті оголошення про конкурси з відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення незалежної експертної грошової оцінки майна комунальної власності. Конкурсною комісією проведено конкурс, відібрано переможців, направлено повідомлення про перемогу та заявку на виготовлення звітів. А саме:
1.Незалежна оцінка нежитлового приміщення «Центру культурних та побутових послуг», площею 1846,6 кв.м., розташованого за адресою: смт Саврань вул.. Соборна,2, з метою постановки на баланс та передачі в оренду.
2.Незалежна оцінка нежитлового приміщення «Опорний пункт добровільної народної дружини територіальної громади Савранської селищної ради Одеської області», загальною площею 69,4 кв.м., розташованого за адресою: смт Саврань вул.. Центральна,34.
3.Незалежна по вул.. Центральна,52 смт Саврань Подільського району (Савранського) Одеської області оцінка нежитлового приміщення 2-ий поверх нежитлового приміщення – будівлі, що знаходиться, загальною площею 90,9 кв.м. (Редакція газети «Сільські новини»).
4. Незалежна оцінка приміщень № 10-20 загальною площею 99,8 м2 в нежитловій адміністративній будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, смт Саврань вул.Горького,1.
5. Незалежної оцінки нежитлового приміщення, праве крило першого поверху колишнього пологового будинку загальною площею 90,0 кв.м., розташованої за адресою: смт Саврань вул..Соборна,15..
6.Незалежна оцінку приміщень в нежитловій адміністративній будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, смт Саврань вул.Соборна,9:
- Приміщень № 9 загальною площею 13,6 м2 № 9 загальною площею 11,4 м2 , №12 загальною площею 10,9 м2 , №13 загальною площею 20,9 м2 , №14 загальною площею 10,7 м2 , №15 загальною площею 9,6 м2 , №16 загальною площею 6,1 м2 , №17 загальною площею 11,6 м2 , №18 загальною площею 7,5 м2 , №19 загальною площею 5,2 м2 , №3 загальною 8лощею 2,0 м2 , №6 загальною площею 20,7 м2 , №7 загальною площею 22,5 м2 , № 8 загальною площею 9,5м2 , № 14 загальною площею 14,7 м2 , № 35 загальною площею 10,0 м2 , в нежитловій адміністративній будівлі, розташованої за адресою: Одеська область, смт Саврань вул.Соборна, 9. Всього отримано 7 (сім) звітів, які подано на затвердження селищною радою.
Після затвердження сесією Звітів про незалежну експертну оцінку, відділом перспективного розвитку та закупівель розміщено в електронній торговій системі та оприлюднено інформації щодо об’єктів оренди державного та комунального майна, проведення аукціонів та заключення договорів оренди.
А саме:
- з АТ КБ "ПРИВАТБАНК" для розміщення банкомату;
- з ФОП Рибак Ю.Я. , приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг , для розміщення перукарні;
- з ФОП Кучеренко С.П., приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг, для надання послуг по пошиву чохлів;
- з ФОП Хмельнюк О.М., приміщення з двох кімнат Центру культурних та побутових послуг , для розміщення ритуальних послуг;
- з ФОП Бондар С.К., приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг , для пошиву та ремонту одягу;
- з ФОП Ворончук В.П., приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг , для ремонту оргтехніки;
- з ФОП Ткаченко С.М., праве крило першого поверху колишнього пологового будинку, для розміщення медичного центру «Здоров’я»;
- з ФО Хлівнюк В.В. нежитлове приміщення опорного пункту добровільної народної дружини Савранської територіальної громади, для розміщення магазину.
- з ТОВ «лайфселл», для розміщення вишки мобільного зв’язку;
- з ФОП Артвіх В.І. для розміщення магазину госптоварів;
11. з ФОП Склярук О.В., для ремонту взуття.
Забезпечено проведення спрощених закупівель
В т.ч.
- Капітальний ремонт. Благоустрій території в с. Дубинове Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму
1 494 884,09 грн.;
- Капітальний ремонт. Благоустрій території в смт Саврань Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму
1 494 884,09 грн.;
- Капітальний ремонт. Благоустрій території в с. Слюсарево та в с. Гетьманівка Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму 1 494 884,09 грн.;
- Капітальний ремонт. Благоустрій території в с. Бакша Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму 1494 884,09 грн.;
Також займалися питаннями агропромислового розвитку та економічними питаннями. Вся інформація, яка надходить до відділу, стосовно змін в законодавстві, різного роду дотацій для суб’єктів господарювання та для населення вивчається та оприлюднюється на вебсайті селищної ради, розсилається суб’єктам господарювання та старостам сіл.
Окрему увагу в 2021 році було приділено питанню бджіл та пасік. Забезпечено роботу постійно діючої комісії із встановлення факту отруєння бджіл засобами захисту рослин. Інформація щодо розміщення пасік доноситься до аграріїв в радіусі 10 км від місця розташування пасіки.
В 2021 році було продовжено виплату дотації на бджолосім’ї фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 грн. за бджолосім’ю.
Для отримання даної дотації фізичні особи та суб’єкти господарювання подавали за місцезнаходженням пасіки до виконавчого органу відповідної ради затверджений пакет документів до 1 жовтня поточного року. До Савранської селищної ради протягом 2021 року звернулось 68 пасічників, жителів громади, які є власниками 4087 бджолосімей. Було опрацьовано всі звернення, проведення обстеження пасік з питання наявності бджолосімей, сформована відомість фізичних осіб, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім'ї на загальну суму дотації 817 400 грн.
Щоденно надавалися оперативні дані до Подільської РДА про хід збиральних робіт ранніх та пізніх зернових та зернобобових культур сільгосппідприємствами громади, посіви та про врожайність.
Систематично надавалися відомості до Подільської РДА щодо підприємств, установ, організацій, які розташовані на території ради та мають заборгованість з виплати заробітної плати, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внеску до Пенсійного фонду України та обов’язкових платежів до державного та місцевого бюджету, а також про стан погашення даної заборгованості.
Що стосується перспективного розвитку, вся інформація, яка надходить до відділу вивчається, працівники відділу беруть участь у вербінарах, надають відповіді на всі листи та пропозиції, заповнюють анкети для участі в різних проектах, мотиваційні листи тощо.
В грудні 2021 року розпочато роботу над Програмою соціально-економічного та культурного розвитку Савранської селищної ради на 2022 рік, зокрема розіслано запити до підприємств промисловості про показники діяльності за 2021 рік.
Протягом року відділом архітектури, містобудування та охорони праці за 2021 рік було розглянуто та видано 3 будівельних паспорта на будівництво житлових будинків та господарчих споруд, одні містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки, 12 паспортів прив’язки ТС для провадження підприємницької діяльності. Розглянуто та підготовлено висновки по 68 проектам землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність.
Підготовлено матеріали для розгляду на засіданнях сесії Савранської селищної ради по 5 питанням, для розгляду на засіданнях виконавчого комітету 149 питань в т.ч. щодо присвоєння та підтвердження поштових адрес по об’єктам нерухомості 126, надання дозволу на видалення зелених насаджень стан яких визнано незадовільним – 12, надання дозволу на розміщення тимчасових споруд – 4, розроблення схеми санітарного очищення населених пунктів-1, утримання в належному стані території населених пунктів, проведення заходів з благоустрою – 2, перейменування вулиць – 3, надання дозволу посадовим особам на складання адміністративних протоколів – 1.
Розроблено та направлено для розгляду до регуляторної служби України «Правила благоустрою території населених пунктів Савранської селищної територіальної громади», проект рішення подано на сесію селищної ради, затверджено рішенням сесії Савранської селищної ради від 30.09.2021 року №1173- VІІІ.
Виконані заходи щодо підключення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва уповноваженого органу у сфері містобудування та архітектури. Всі документи видані уповноваженим органом внесені до Електронної системи.
Розроблено та передано на погодження до Управління патрульної поліції в Одеській області паспорти маршрутів на регулярні перевезення в межах територіальної громади.
Постійно відповідно до компетенції проводиться робота з підготовки актів списання матеріалів ( кожного місяця), з обстеження та підготовки актів по обстеженню та видаленню зелених насаджень на території громади, проводиться робота з супроводу для відбування громадських робіт.
Підготовлено проект рішення про затвердження порядку видалення зелених насаджень за межами населеного пункту. Проект направлено до регуляторної служби.
Постійно проводиться координація роботи по благоустрою: вивезення сміття, обкошування території, розчистка доріг, облаштування та утримання мережі зовнішнього освітлення.
В 2021 році відділом було забезпечено збір, аналіз та опрацювання інформації зі стану зовнішнього освітлення населених пунктів ради. В результаті було підготовлено заявки та матеріали для виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення Капітального ремонту, Благоустрою території сіл Дубиново, смт Саврань, с. Бакша, с. Слюсарево, с. Гетьманівка. Роботи проведено в 2021 році. На перерахованих територіях за безпосередньої участі заступника, інженера з благоустрою, старост сіл, встановлено сонячні ліхтарі зовнішнього освітлення вулиць. А саме:
- с. Дубинове - 64 штуки;
- смт Саврань - 64 штуки;
- с. Слюсарево та в с. Гетьманівка по 32 штуки;
- с. Бакша – 64 штуки;
Також підготовлено та направлено заявки та інформацію для виготовлення проектно - кошторисної документації на проведення капітального ремонту мережі зовнішнього освітлення вулиць:
- Капітальний ремонт. Благоустрій території вулиць Першотравнева, Острівна, Лермонтова, Соборна, Крилова, Крупської, Боровіцького, Пушкіна, Виноградна в смт.Саврань Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму 1 494 906,88 грн. (фінансування та роботи будуть проведені в 2022 році);
- Капітальний ремонт. Благоустрій території в с.Полянецьке та с.Йосипівка Савранської селищної ради Подільського району Одеської області 1 494 906,88 грн (фінансування та роботи також будуть проведені в 2022 році);
Звіти по споживанню електроенергії на мережу зовнішнього освітлення формуються вчасно, забезпечено безперебійне функціонування, заміна ламп, поточні ремонти тощо.
Забезпечено відшкодування плати за споживання електроенергії орендарями Центру культурних та побітових послуг.
Відповідно до компетенції відділу опрацьовуються та готуються відповіді на листи організацій та звернення громадян.
За І півріччя 2021 року укладено та оплачено 349 господарських договорів. Серед найбільших проведених видатків:
Капітальний ремонт благоустрою – 4 об’єкти (окремі ділянки Саврань, Бакша, Дубинове, Слюсарево та Гетьманівка). На кожному об’єкті було проведено роботи на суму 1 494 884,09. Загальна оплачена сума – 5 979536,36 грн
З Управлінням праці Подільської РДА, Службою у справах дітей Подільської РДА, Архівом Подільської РДА, Безоплатною правовою допомогою, Відділом Держгеокадастру, укладено договори оренди на 1 гривню та договори на відшкодування енергоносіїв. Витрачені суми на опалення та оплату електроенергії повністю відшкодовано.
Надано матеріальну допомогу учасникам воїнам-контрактникам, а також людям, які постраждали внаслідок пожежі. Загальна сума виплаченої матеріальної допомоги – 38000 грн. 1001 грн. на захоронення безхатченків.
Протягом звітного періоду, розроблено структуру селищної ради, розроблено нормативні документи (положення) на підставі яких працюють структурні підрозділи селищної ради.
Забезпечується участь працівників селищної ради у онлай-навчаннях за різними напрямками роботи.
Проводилась перевірка всіх проектів рішень які виносились на розгляд сесії, виконавчого комітету.
Проводилась правова експертиза всіх статутних документів закладів та установ освіти, культури та охорони здоров’я, які були передані до комунальної власності селищної ради, надавалась допомога у розроблені та прийняті рішень селищної ради, які є регуляторними актами .
Здійснювалось представництво інтересів селищної ради в судах де стороною є Савранська селищна рада в рамках цивільного, господарського, адміністративного судочинства.
Оскаржувалося рішення державного реєстратора про реєстрацію права власності на нерухоме майно. Направлялись матеріали до органів прокуратури та правоохоронних органів щодо прийняття мір реагування за фактами самочинного будівництва на землях комунальної власності, тощо.
Також надавалися консультаційно – роз'яснювальні послуги громадянам стосовно проведення земельної реформи в Україні з урахуванням інтересів Савранської селищної територіальної громади та раціонального використання земель. Консультації громадянам, які звертаються у телефонному режимі. За звітний період відділом розглянуто 45 заяв фізичних осіб.
За результатами розгляду звернень громадян, установ, організацій опрацьовуються листи та підготовлюються відповіді і роз’яснення у рамках ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Всього до селищної ради надійшло звернень «Про доступ до публічної інформації» – 674. Значна частина із них звернення до відділу земельних ресурсів.
Здійснено більше 10 комісійних виїздів на місцевість з метою врегулювання земельних спорів.
Ведеться робота щодо забезпечення земельними ділянками учасників АТО. Значна кількість учасників АТО отримали земельні ділянки.
Спеціалісти постійно удосконалюють свої знання та беруть участь у семінарах, тренінгах, практикумах, навчальних модулях.
Відповідно до п.20 ч.4 ст.. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Указу Президента України від 29 квітня 2021 року № 180/2021 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 квітня 2021 року «Про заходи державної регіональної політики на підтримку децентралізації влади», пунктів 1 та 2 розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 04.11.2021 року № 1106/од-2021 «Про невідкладні заходи щодо виконання Указу Президента України від 29 квітня 2021 року № 180/2021», листа Подільської районної державної адміністрації від 09.11.2021 року № 01-18/1877 для виявлення резервів наповнення бюджетів усіх рівнів, було видано Розпорядження № 146/А від 12.11.2021 року про утворення робочої групи з питань проведення інвентаризації земельних ділянок державної та комунальної власності, які включені до шару «Землі, що потребують консервації» та водних об’єктів, затверджено її склад, затверджено графік виїзду робочої групи за місцем розташування водних об’єктів. В результаті групою, до складу якої також ввійшли спеціалісти відділу земельних ресурсів, було проведено інвентаризацію земельних ділянок державної та комунальної власності, які включені до шару «Землі, що потребують консервації», із зазначенням площ та місць розташування на графічних матеріалах з фото/відео фіксацією та які з них можуть бути заліснені у першочерговому порядку, а також водних об’єктів із зазначенням площ та місць розташування на графічних матеріалах. В т.ч. які ненаповнені водою та не можуть використовуватися як водні об’єкти у господарській діяльності, з фото/відео фіксацією. Всього було надано інформацію по двох земельних ділянках. Щодо водних об’єктів то:
Всього на території громади знаходиться 5 річок:
- Південний Буг;
- Савранка, Яланець;
- Гедзилів Яр;
- Без назви.
Та 41 Став і одно водохранилище. 14 ставів не заповнені водою.
Інформацію про інвентаризацію надано до Подільської РДА та в «Причорноморський ЦВРГ»
Протягом звітного періоду робота новоствореного центра надання адміністративних послуг була націлена на налагодження його роботи, розробку нормативно-правових актів та обслуговування суб’єктів звернення.
Протягом звітного періоду робота ЦНАП була націлена на обслуговування суб’єктів звернення та включала в себе наступні етапи:
- консультування суб’єктів звернення
- прийом та реєстрація заяв
- передача документів суб’єктам надання адміністративних послуг
- отримання документів від суб’єктів надання послуг
- повідомлення суб’єкта звернення про результат надання адміністративної послуги та його видача.
Кожен етап обслуговування суб’єктів звернення супроводжувався внесенням відповідної інформації до Реєстрів, передбачених чинним законодавством, та системи електронного документообігу «Вулик».
За 2021 рік на території громади зареэстровано 117 осіб знято з реєстрації 46 осіб.
З початку року до бюджету селищної ради надійшло:
- За державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців – 29360 грн;
- За державну реєстрацію речових прав та інших речових прав на нерухоме майно – 273397 грн;
- За надання інших адміністративних послуг – 354032 грн.
Працівники відділу прослухали 24 онлайн-вебінарів та брали участь в 7 онлайн-конференціях.
Щодо питань з питань протидії корупції, взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту, оборонної та мобілізаційної роботи проводилася постійна роз’яснювальна робота, здійснювався контроль за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів в селищній раді та інших вимог Закону України «Про запобігання корупції».
Всіх працівників, депутатів VIII скликання, членів Виконавчого комітету селищної ради попереджено (під підпис) про нерозголошення конфіденційної інформації, отриманої в результаті службової діяльності.
Зміни про посилення покарання за недостовірне декларування доведено(під підпис) до всіх посадових осіб виконавчого апарату Савранської селищної ради та депутатів селищної ради VIII скликання.
Розроблено проєкти програм «Програма профілактики та протидії злочинності на території Савранської селищної ради Одеської області, «Безпечна Савранщина» на 2021-2023 роки» та «Поліцейський офіцер громади» в Савранській селищній раді Одеської області на 2021-2024 роки».
З питань цивільного захисту розроблено проєкти рішень «Про затвердження кошторису «Програми розвитку цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Савранської селищної ради на 2018-2021 роки» на 2021 рік» та «Про створення та використання місцевого матеріального резерву Савранської селищної ради Одеської області для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій».
Періодично проводилися засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Савранської селищної ради.
Протягом 2021 року проведено 21 засідання, на яких прийнято 48 протокольних рішень. Рішення доведено до всіх виконавців та організовано контроль за їх виконанням.
Робота з інформаційного забезпечення діяльності селищної ради за 2021 рік
була спрямована на покращення інформаційного забезпечення відкритості діяльності селищної ради, сприяння розвитку взаємодії органів місцевого самоврядування з громадкістю.
Дуже важливе значення сьогодні має питання благоустрою населених пунктів ради.
Виконання робіт впродовж 2021 року забезпечували працівники структурного підрозділу Група «Благоустрій». Працюючих (19) чоловік. Інженер (з благоустрою), працівники з благоустрою, тракторист, електромонтер.
На благоустрій селища та сіл були витрачені кошти в сумі 874,4 грн з них – на послуги по розчистці доріг та перевезення сміття – 171500 грн, на оплату вуличного освітлення 397900 грн, на матеріали (фарбу, вапно, запасні частини до бензотримерів, господарські матеріали, лампочки, господарський одяг, тощо) витрачено – 305000 гривень. На утримання доріг було виділено кошти в сумі 199900 грн на придбання щебеневої суміші. Вказану суміш використано на посипання доріг в смт. Саврань та старостатах. На вивезення побутових відходів було виділено 49900 грн.
В звітному періоді, силами працівників благоустрою, силами старост сіл, працівників селищної ради та активних членів громади проведено:
- розчищення вулиць, шляхом зрізування (розчищення) аварійних (фаутних) дерев, розчищення від порослі кладовищ.
- планомірні заходи по упорядкуванні сміттєзвалища;
- санітарне очищення сіл та селища, ліквідація стихійних сміттєзвалищ, в т.ч. з прибережної зони річок. В смт Саврань, с. Осички, с. Кам'яне, забезпечувалось централізоване вивезення твердих побутових відходів, сміття від населення.
- відновлення належного вигляду пам’ятників та обелісків;
- зачистка території від дикоростучих чагарників з узбіччя вулиць смт Саврань та в парку відпочинку;
- косіння бур’янів, амброзії;
- інше.
Утримання доріг комунальної власності в осінньо – зимовий період проведено з залученням техніки суб’єктів підприємницької діяльності. Заходи здійснювали по договору суб’єкти господарювання територіальної громади. Перелік суб’єктів господарювання додається.
Наразі значна частина проблемних питань залишились невирішеними, а це великі проблеми, які потребують значних коштів та часу, а деякі з них і плідної співпраці з іншими громадами.
Житлово-комунальне господарство
Робота Савранського ВУЖКГ спрямовується на надання населенню селища Саврань комунальних послуг, станом на 01.01.2021 р. за штатним розкладом рахується 8 працівників, 4 виробничих цехів: «водопостачання», «саночищення», «ритуальний цех», та інші.
По Савранському ВУЖКГ:
Доходи –998.6 тис.грн
Витрати -983.2,тис.грн
Прибуток – +15.4 тис.грн
В розрізі по цехам:
Водопостачання:
Подано води в 2021 році – 25.6 тис.м3
Населення -20.5 тис м3
Інші - 5,1 тис.м3
Отримано доходів від цеху -833.6 тис.грн (в т. ч. субвенція 155,0 тис грн)
Витрати на виробничі потреби складають – 823,2 тис.грн
Прибуток – 10,4 тис.грн
Подачу води забезпечують 8 артсвердловин і башт Рожновського.
Забезпечено безперебійне постачання населення, підприємств, установ, організацій питною водою, з цією метою з початку року на працюючих 8 свердловинах замінено 8 насосів підняття води.
По смт Саврань – 654 значиться абонента із них 102 не користуються водою. За 2021 рік ліквідовано 24 прорива мережі.
По сільським водогонах:
Дубиново – 24 абонента із них 4 не користуються водою, і за 2021 рік, ліквідовано 2 прорива водогону, доход становить -10,9 тис. грн.
Вільшанка- 28 абонентів із них 8 не користуються водою і за 2021 рік, ліквідовано 1 прорив , доход становить -10,3 тис. грн
Полянецьке – 24 абонента із них 4 не користуються водою і за 2021 рік, ліквідовано 2 прорива, доход становить -13,0 тис. грн
Постійно, щомісяця, згідно графіку затвердженим РайСЕС проводиться хлорування водопровідної мережі , ведуться роботи по утепленню запірної арматури, на артсвердловинах . Протягом року за рахунок власних коштів проводиться поточний ремонт водопровідної мережі.
На 2022 рік заплановано замінити 13 штук погружних насосів ,
В с. Полянецьке треба замінити 150 метрів водогону.
В с. Дубиново заплановано підключити до центрального водогону школу , адмінбудинок та вул. Молодіжна, та встановити лічильники
В с. Капустянка замінити погружний насос.
В смт Саврань провести поточний ремонт по вул. Гідності 200 метрів, по вул. Гайдамацька 650 метрів ,по вул. Паркова 150 метрів.
Ввод до ДНЗ «Веселка»,
Для проведення таких робіт необхідно придбати екскаватор.
Планується проводити зварювальні роботи, Башт Рожновського «Готельна», «Первомайська» .
Саночистка:
Постійно, згідно договорів проводяться роботи по вивозу рідких побутових відходів з підприємств селища, організацій, по цеху сан очищення працює 1 чоловік.
Тарифи на вивіз рідких побутових відходів затверджені сесією Савранської селищної ради від 23.01.2017року № 85-VI та вступили в дію з дати затвердження. 1м3 вивіз рідких побутових відходів – 93,40 грн.
Ритуальний цех:
Підприємством надаються ритуальні послуги населенню, та утримання кладовища в належному санітарному стані. За 2021 рік було надано ритуальних послуг (захоронено) 100 чоловік .
Доходи – 44,7 тис грн
Витрати -58,1 тис грн
Збитки – 13,4 тис. рн..
Інші – це послуги по вивезенню сміття
Доходи -50,2 тис грн
Витрати -49,9 тис грн
Прибуток – +0,3 тисгрн
Автотранспорт підприємства старий – рік випуска 1976 рік, трактор1981,року
В цілому Савранське виробниче управління житлово-комунального господарства за 2021 рік прибуток становить 15,4 тис грн.
Заборгованості по заробітній платі немає
Сплачено податку за 2021 рік 205,1 тис грн.
Це надра 55,8 тис грн., спец водокористування -13,3 тис грн. , екологія 0,3 тис грн. ,ЄСВ- 135276 тис грн. податок на прибуток -2772 грн, частина чистого прибутку - 630 грн
Проведено поточний ремонт в с Дубиново на суму 42,1 тисгрн
Забезпечується робота створених при виконавчому комітеті комісій.
А саме:
- Адміністративна комісія
Адміністративна комісія провела 16 засідань. Прийнято 29 рішень. Притягнуто до відповідальності 15 осіб. Накладено стягнень у вигляді штрафу на загальну суму 36839 грн.
І з них:
Стягнуто по 11 (одинадцати) постановах штрафу на суму 9367 грн. Дві постанови оскаржувалися. В судовому порядку скарги відхилено.
Передано на виконавчу службу 5 (п’ять) постанов на примусове стягнення на загальну суму 27472 грн.
Винесено попередження 11 особам. В основному за ст.. 152 (спалювання сміття та листя).
- Житлова комісія
Житловою комісією проведено 2 засідання, прийнято 6 рішень, з питань, що стосуються постановки та зняття на/з квартирного обліку.
- Погоджувальна комісія з приводу суміжного землекористування.
Одним із головних питань, які перебувають на контролі та постійно розглядаються є земельні питання та спори з приводу суміжного землекористування.
Погоджувальна комісія з приводу суміжного землекористування розглянула 45 заяв. Складено 10 актів обстеження земельних ділянок. Заявникам надано рекомендації, щодо вирішення спірних питань, з приводу суміжного землекористування. (Морозюк, Шкрабак та інші.)
Чимало робочого часу займає робота з усними та письмовими зверненнями громадян. Проблеми, з якими приходять люди, носять різноплановий характер: надання матеріальної допомоги, виділення земельних ділянок під забудову та ведення особистого селянського господарства, приватизація землі, виготовлення інвентарної справи на житловий будинок, також вирішуються проблеми жителів, що виникають в повсякденному житті із забезпеченням електроенергією, автобусним сполученням, надання матеріальної допомоги, питання шкідливого впливу в місцях стихійного сміттєзвалища, підтоплення окремих територій під час повеней, розчищення вулиць від снігу, забезпечення належного функціонування мережі зовнішнього освітлення вулиць та інше.
Так у 2021 році мною особисто було розглянуто та надано відповіді:
На звернення громадян ( з різних питань) – 45 відповідей;
На запит на отримання публічної інформації – 15 відповідей;
На листи ОДА, РДА, Департаментів всіх рівнів, установ та організацій - 40.
А структурними підрозділами в рази більше.
Питання, порушені у зверненнях громадян, в разі необхідності розглядалися та обговорювались на засіданнях відповідних комісій, а за необхідністю виносилися на розгляд сесій та виконкому селищної ради де приймались відповідні рішення та розпорядження селищного голови.
Крім буденної роботи з документами, при нагоді брав участь у святкових та урочистих подіях, а також не менш важливих, але сумних хвилинах, таких як вшанування пам’яті загиблих у АТО.
У моєму звіті охоплено лише ту основну роботу, у проведенні якої я брав безпосередню участь впродовж року разом із головою, депутатським корпусом, старостами, членами виконавчого комітету, спеціалістами селищної ради та комунальними підприємствами.
Проблем є, звичайно, багато, можливо, не все у звіті сказано, але я думаю, що за звітний період моя участь у житті селищної громади була корисною і я можливо і частково, але впорався із тими завданнями, які стояли переді мною у 2021 році.
Звичайно, ще є велика кількість невирішених питань і проблем, прорахунки і недоліки у роботі. І я особисто знаю про них і в міру можливостей вирішую і виправляю. Єдине, чого б хотілося – це взаєморозуміння, бажання злагоджено працювати за підтримки жителів територіально громади.
Я переконаний, що тільки разом з депутатами, членами виконкому, з допомогою жителів громади ми зможемо робити все для того, щоб виконати поставлені перед собою завдання.
Заступник селищного голови Олександр ЛАВРИНЮК