Звіт
про роботу Відділу перспективного розвитку та закупівель
Савранської селищної ради
за 2021 рік
Відділ перспективного розвитку та закупівель Савранської селищної ради інформує про те, що одним із основних завдань відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері публічних закупівель, здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства України, а також відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг за кошти селищного бюджету для потреб Савранської селищної ради.
За 2021 рік відділом опубліковано 322 закупівлі різних товарів, робіт та послуг (за 2020 р. було опубліковано 119 закупівель) на суму 14 125 648 грн. 26 коп., в тому числі:
Відкриті торги (5 процедур):
- - Електрична енергія на 2021 рік на суму 507800,82 грн.;
- - Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо) на суму 497500 грн.;
- - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету (мультилотова закупівля на 4 лоти) на суму 388000 грн;
- - Послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету в селі Гетьманівка Савранської селищної ради Одеської області на суму 99000 грн;
- - Електрична енергія на 2022 рік на суму 1 323 252 грн.
Спрощені закупівлі (21 закупівля):
- - Тверде паливо (вугілля марки ДГ 13-100) на суму 140 415,00 грн. (2553грн. за 1 тону);
- - Капітальний ремонт. Благоустрій території в с. Дубинове Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму
1 494 884,09 грн.;
- - Капітальний ремонт. Благоустрій території в смт Саврань Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму
1 494 884,09 грн.;
- - Капітальний ремонт. Благоустрій території в с. Слюсарево та в с. Гетьманівка Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму 1 494 884,09 грн.;
- - Капітальний ремонт. Благоустрій території в с. Бакша Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму 1494 884,09 грн.;
- - Деревина (дрова ) - на суму 131 859,00 грн. (789,57грн/скл.м.);
- - Електрична енергія на 2021 рік на суму 65505 грн. (відшкодовані кошти);
- - Лінолеум, підкладка під лінолеум (двічі оголошені процедури) - на суму 3 442,11 грн.;
- - Щебінь (Щебенево-піщана суміш)- на суму 194885 грн.;
- - Капітальний ремонт. Благоустрій території вулиць Першотравнева, Острівна, Лермонтова, Соборна, Крилова, Крупської, Боровіцького, Пушкіна, Виноградна в смт.Саврань Савранської селищної ради Подільського району Одеської області на суму 1 494 906,88 грн. (оголошувалась двічі – фінансування та роботи будуть проведені в 2022 році);
- - Капітальний ремонт. Благоустрій території в с.Полянецьке та с.Йосипівка Савранської селищної ради Подільського району Одеської області 1 494 906,88 грн (оголошувалась двічі – фінансування та роботи будуть проведені в 2022 році);
- - Вугілля кам’яне марки антрацит АМ (13-25 мм) на суму 123 500,00 грн. – 19 тон по 6490 грн. за 1 тону (закупівля не відбулась, у зв’язку тим, що учасник відмовився укладати договір через значне підвищення ціни на ринку (майже вдвічі) та довготривалі перебої з постачанням вугілля на територію України);
- - Новорічні подарунки на суму 199900 грн. (оголошувалась двічі);
- - Нафта і дистиляти на суму 67904 грн. (оголошувалась двічі);
- - Комп’ютерна техніка на суму 158664 грн. (оголошувалась двічі).
Переговорна процедура (скорочена) (2 процедури)
- - Розподіл е/енергії на 2021 рік на суму 271698,09 грн.;
- - Послуги із забезпечення перетікань реактивної енергії на 2021 рік на суму 2000 грн.
Закупівлі без використання електронної системи (294 закупівлі), у т.ч.:
- - Деревина (дрова ) - на суму 40572 грн. (відшкодовані та зекономлені від закупівлі вугілля кошти);
- - Нафта і дистиляти на суму 29960 грн. (додаткові кошти);
- - Електрична енергія на 2021 рік на суму 49964 грн. (відшкодовані кошти);
- - Мастильні засоби на суму 19540 грн.,
- - Послуги провайдерів (інтернет) на суму 49990 грн.;
- - Розподіл води на суму 20000 грн.;
- - Послуги телефонного звязку та передачі данних на суму 13050 грн.;
- - Послуги зі встановлення контрольного обладнання. Монтаж охоронної сигналізації на суму 49644 грн.;
- - Офісне устаткування та приладдя різне, канцтовари, папір, журнали,газети, конверти тощо на суму 142817 грн.;
- - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (форма футбольна, мячі, взуття) та нагороди на суму 89976 грн.;
- - Комп’ютерне обладнання, технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт, заправка картриджів) на суму 84001 грн.;
- - Різні господарчі, конструкційні та будівельні товари, кріпильні деталі, шифер, фарба, вапно, жалюзі, лінолеум та ін. на суму 156727 грн.;
- - Послуги по благоустрою (розгортання снігу, підгортання сміттєзвалищ, вивіз сміття), косарки, знаряддя, труби, лічильники для води, запчастини, спецодяг тощо на суму 394400 грн.;
- - Елементи електричних схем, лампочки, лічильники на суму 65097 грн.;
- - Послуги з обробки даних, навчання спеціалістів, пов’язані з програмним забезпеченням, експертиза, технагляд, страхові послуги на суму 79817 грн.;
- - Інше .
Більш детально з даною інформацією можна ознайомитись на офіційному вебсайті Прозоро https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou=04380548&query=2021.
Згідно ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», кожне своє рішення уповноважені особи оформляють протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, та підпису уповноваженої особи. За 2021 рік уповноваженими особами селищної ради складено 177 таких протоколів.
З метою забезпечення безперебійного процесу закупівельної діяльності Савранської селищної ради, уповноважені особи ради успішно пройшли тестування на веб-порталі Уповноваженого органу та отримали відповідні сертифікати.
На відділ також покладені обов’язки щодо розміщення в електронній торговій системі та оприлюднення інформації щодо об’єктів оренди державного та комунального майна, проведення аукціонів та заключення договорів оренди.
На сьогоднішній день селищною радою через ЕТС заключений договір оренди, з Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) для розміщення та діяльності призовної дільниці Савранського району Одеської області, в якому селищна рада виступає орендарем, та 7 договорів оренди, в яких селищна рада виступає орендодавцем, а саме:
1. з АТ КБ "ПРИВАТБАНК" для розміщення банкомату;
2. з ФОП Рибак Ю.Я. , приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг , для розміщення перукарні;
3. з ФОП Кучеренко С.П., приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг, для надання послуг по пошиву чохлів;
4. з ФОП Хмельнюк О.М., приміщення з двох кімнат Центру культурних та побутових послуг , для розміщення ритуальних послуг;
5. з ФОП Бондар С.К., приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг , для пошиву та ремонту одягу;
6. з ФОП Ворончук В.П., приміщення з однієї кімнати Центру культурних та побутових послуг , для ремонту оргтехніки;
7. з ФОП Ткаченко С.М., праве крило першого поверху колишнього пологового будинку, для розміщення медичного центру «Здоров’я»;
8. з ФО Хлівнюк В.В. нежитлове приміщення опорного пункту добровільної народної дружини Савранської територіальної громади, для розміщення магазину.
9. з ТОВ «лайфселл», для розміщення вишки мобільного зв’язку;
10. з ФОП Артвіх В.І. для розміщення магазину госптоварів;
11. з ФОП Склярук О.В., для ремонту взуття.
Також відділ займається питаннями агропромислового розвитку та економічними питаннями. Вся інформація, яка надходить до відділу, стосовно змін в законодавстві, різного роду дотацій для суб’єктів господарювання та для населення вивчається та оприлюднюється на вебсайті селищної ради, розсилається суб’єктам господарювання та старостам сіл.
Окрему увагу в 2021 році було приділено питанню бджіл та пасік. 01.04.2021р. рішенням виконавчого комітету №3/5 було створено постійно діючу комісію із встановлення факту отруєння бджіл засобами захисту рослин. Відповідно до законодавства у сфері бджільництва відділом заведений журнал обліку пасік для реєстрації стаціонарних та кочових пасік. На сьогоднішній день поступила одна заява від жителя сел. Салькове Кіровоградської області про розміщення пасіки в кількості 100 бджолосімей на території с.Вільшанка з 08.05.2021 р. по 01.10.2021 р., відповідно дана пасіка зареєстрована в Журналі обліку пасік в розділі Кочові пасіки. Вся інформація щодо розміщення даної пасіки донесена до аграріїв в радіусі 10 км від місця розташування пасіки.
Також 2021 році було продовжено виплату дотації на бджолосім’ї фізичним особам та суб’єктам господарювання, які є власниками бджолосімей, за наявні в поточному році від 10 до 300 бджолосімей у розмірі 200 грн. за бджолосім’ю. Для отримання даної дотації фізичні особи та суб’єкти господарювання подавали за місцезнаходженням пасіки до виконавчого органу відповідної ради затверджений пакет документів до 1 жовтня поточного року. До Савранської селищної ради протягом 2021 року звернулось 68 пасічників, жителів громади, які є власниками 4087 бджолосімей. Відділом опрацьовано всі звернення та була сформована відомість фізичних осіб, які є власниками бджолосімей і мають право на отримання дотації за бджолосім'ї на загальну суму дотації 817 400 грн.
Відділом щоденно надавалися оперативні дані до Подільської РДА про хід збиральних робіт ранніх та пізніх зернових та зернобобових культур сільгосппідприємствами громади, посіви та про врожайність.
Також Відділом систематично надавалися відомості до Подільської РДА щодо підприємств, установ, організацій, які розташовані на території ради та мали заборгованість з виплати заробітної плати, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внеску до Пенсійного фонду України та обов’язкових платежів до державного та місцевого бюджету, а також про стан погашення даної заборгованості.
Що стосується перспективного розвитку, вся інформація, яка надходить до відділу вивчається, працівники відділу беруть участь у вербінарах, надають відповіді на всі листи та пропозиції, заповнюють анкети для участі в різних проектах, мотиваційні листи тощо. В грудні 2021 року розпочато роботу над Програмою соціально-економічного та культурного розвитку Савранської селищної ради на 2022 рік, зокрема розіслано запити до підприємств промисловості про показники діяльності за 2021 рік.
Відділу перспективного розвитку та закупівель