Як йдеться у додатку до рішення, метою бренду Одещини є підсилення впізнаваності регіону на національному та міжнародному рівнях.
Проєкт був безкоштовно розроблений командою волонтерів. Над ним працювали більше року.
Зокрема ідеться про логотип, фірмовий шрифт, колірну палітру. Значення символів залишилося незмінними.
У проєкті рішення затвердили гасло регіону - "Земля, що об'єднує".
"Це місце, де кожен, незалежно від походження, може знайти себе, розвиватися та долучатися до спільної історії. Водночас слоган підкреслює прагнення Одещини до єдності та взаємоповаги: як у межах регіону, так і на рівні зв'язків зі світом", - пояснюють у брендбуку.
Також розробили спеціальний шрифт Odesa Region Type, що має три різні накреслення. А також брендові піктограми, що використовуватимуть у туристичних матеріалах, культурних подіях, офіційних документах та сувенірній продукції.
"Основою дизайну став ресурсний потенціал регіону. Логотип виконаний у формі щита, що символізує захист і силу, та водночас відображає природні багатства і культурну спадщину регіону. Елементи всередині щита мають окремі смислові підґрунтя, що окреслюють все багатство області", - додали у брендбуку.
«Нове брендування Одещини не замінює офіційний герб, а підсилює його», – повідомив голова Одеської ОВА Олег Кіпер.