Від початку місяця активно відбувалося бета-тестування. За цей час перші компанії випробували систему й змогли забронювати майже тисячу працівників. У середньому процес займав до години. Тому після успішного тесту, запустили послугу повноцінно.
Тепер процес буде максимально швидким та автоматизованим, аби скоротити час очікування для бізнесу.
Якщо підприємство є критично важливим чи забезпечує потреби Сил безпеки та оборони, то може скористатися електронним бронюванням. Для цього:
керівник через особистий кабінет подає заяву про бронювання зі списками працівників, яких хоче забронювати;
Дія автоматично перевіряє компанію і працівників по реєстрах:
Чи є підприємство критично важливим;
Чи справді військовозобов’язаний працевлаштований офіційно;
Чи дані військовозобов’язаного є в реєстрі Оберіг.
Якщо отримує три “так”, система автоматично надішле сповіщення в особистий кабінет керівника, що працівник заброньований. Щодо військовозобов’язаного, то інформація у його застосунку Резерв+ оновиться і там буде зазначена інформація про бронювання. За потреби, можна буде отримати також паперову версію.
Якщо буде відмова, то керівник отримає в електронному кабінеті детальне пояснення причин.
Що важливо, тепер рішення про конкретного працівника керівник отримуватиме одразу, не чекаючи на рішення щодо інших працівників, яких він вказав у заяві.