1. Чи може актуалізувати дані військовозобов’язаного інша особа?
Ні, нормами чинного законодавства не передбачена актуалізація даних військовозобов’язаного іншою особою та, навіть, за довіреністю. Військовозобов’язаний повинен звернутися до ЦНАП особисто та надати документ, який підтверджує особу, ідентифікаційний номер, номер телефону (телефон повинен бути при собі), адресу електронної пошти (за наявності) та вказати фактичне місце проживання. Додатково варто відмітити, що для забезпечення прав усіх військовозобов’язаних, в тому числі і працюючих осіб, працівники ЦНАП Савранської селищної ради надають відповідну послугу у суботу та неділю.
2. Чи можна просто подивитися дані, які занесені в реєстр «Оберіг»?
Ні, ЦНАП не працює в реєстрі «Оберіг» і немає до нього доступу.
3. Що робити, якщо витяг Єдиного державного реєстру військовозобов’язаних, призовників та резервістів не містить інформацію про бронювання, право на відстрочку або є розбіжності у відповідних записах?
Інформацію про відстрочку, бронювання та інші відомості вносять тільки Територіальні Центри комплектування та соціальної підтримки. У разі наявності розбіжностей та відсутності у витязі відповідних даних рекомендуємо звернутися до ТЦК та СП.
4. Які послуги надаються головним спеціалістом з питань реєстрації актів цивільного стану?
Суб’єктами надання адміністративних послуг у сфері ДРАЦС є:
- районні, районні у містах, міські (колишніх міст обласного значення), міськрайонні, міжрайонні відділи державної реєстрації актів цивільного стану міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України (далі – відділи ДРАЦС). Відділи ДРАЦС надають усі адміністративні та прирівняні до них послуги у цій сфері;
- виконавчі органи сільських, селищних і міських (крім колишніх міст обласного значення) рад. Відповідно до закону вони мають обмежене коло повноважень у сфері ДРАЦС і можуть надавати лише три адміністративні послуги: з державної реєстрації народження, шлюбу, смерті. Відповідно до ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» повноваження у сфері ДРАЦС віднесено до делегованих повноважень.
Варто також зазначити, що адміністратори ЦНАП також можуть надати допомогу з питань реєстрації актів цивільного стану та допомогти у формуванні заяв через портал Дія.
5. Якщо я загубив витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно чи можна його отримати повторно?
Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно є результатом надання адміністративної послуги з державної реєстрації права власності. Якщо інформація про Ваш об’єкт нерухомості внесена до реєстру, то повторно зареєструвати нерухоме майно неможливо. В той же час, з метою підтвердження реєстрації майна в Державному реєстрі, можна отримати інформаційну довідку з Реєстру речових прав на нерухоме майно, яка буде мати відповідну юридичну силу.
6. Що робити, якщо в Дії не підтягується витяг про реєстрацію місця проживання?
Необхідно звернутися до ЦНАП та актуалізувати свої відомості про реєстрацію місця проживання. Після актуалізації відповідних відомостей Ви зможете сформувати витяг про реєстрацію місця проживання через Дію або подати заяву на видачу витягу у найближчий до Вас ЦНАП .
7. Чи можна у вас здійснити вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України при досягненні 25-річного чи 45-річного віку?
Так, у ЦНАП можна подати заяву для вклеювання фотокартки до паспорта громадина України. Відповідні документи транспортуються до Любашівського сектору Державної міграційної служби України та, після опрацювання, повертаються в ЦНАП для видачі заявникам.
8. Коли будуть видаватися паспортні документи на території громади?
Процедура закупівлі необхідного обладнання для видачі паспортних документів зайняла найменше часу, але підключення до системи конфіденційного зв’язку потребує узгоджень від багатьох служб. Кожна служба розглядає звернення протягом місяця. Прискорити процес розгляду відповідних звернень не є можливим, бо процедури регламентуються відповідними нормами діючого законодавства. На сьогодні, закінчується процедура підготовки експертного висновку та розпочинається процедура його погодження у Держспецзв’язку. Після отримання погодженого експертного висновку Савранська селищна рада зможе звернутися до Державної міграційної служби та отримати дозвіл на роботу у відповідній системі.