Починаючи з 5 березня 2021 року, Міністерство соціальної політики у співпраці з громадською організацією «Громадський рух “Соціальна єдність”» реалізовує пілотний проект «Почуй мене», спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади.
Суть проекту полягає у тому, щоб спростити процес комунікації при отриманні громадянами, що мають вади слуху, будь-яких державних послуг завдяки можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповіді у вигляді відеолиста.
Скористатись відповідною послугою можна через офіційний сайт Мінсоцполітики вкладка «Почуй мене» (https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html). Комунікацію і розгляд відповідних звернень забезпечує Урядовий контактний центр, який працює за номером 15-39.
Відповідні інформаційні матеріали щодо користування такою послугою розміщені на офіційному сайті Мінсоцполітики та сторінці Фейсбук.
Зауважимо, що майже два мільйони українців мають порушення слуху. Як свідчать дослідження, внаслідок багатьох факторів, зокрема техногенних, їх кількість постійно зростає. Якщо раніше порушення слуху найчастіше були вродженими, зараз суттєво зростає частка порушень, набутих у дорослому віці. Вже сьогодні близько 400 тисяч українців спілкуються жестовою мовою.