ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ГРАНСТРОЙТЕХСЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44002447)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання:
Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 66221, Одеська обл., Подільський р-н, село Вільшанка, вул.Центральна, будинок 132
Тел.: 097-186-47-24
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається технічне переоснащення комплексу з переробки сировини для отримання щебеневої продукції та використання пересувної дробильно-сортувальної дільниці.
Технічна альтернатива 1.
Технічне переоснащення комплексу з переробки сировини для отримання щебеневої продукції здійснюватиметься шляхом заміни морально застарілого обладнання існуючого дробильно-сортувального заводу сучасними вузлами і агрегатами мобільного та стаціонарного виконання.
Водопостачання комплексу передбачається з артезіанської водозабірної свердловини глибиною 72 м.
Теплопостачання комплексу передбачається від твердопаливної котельні. В якості палива для котельні використовується дрова або пелети з деревини.
Планованою діяльністю планується використовувати:
- стаціонарний дробильно-сортувальний завод;
- пересувну дробильно-сортувальну дільницю ПДСУ-54.
Технічна альтернатива 2.
Забезпечення теплопостачання комплексу від твердопаливної котельні, що використовує в якості палива вугілля.
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи:
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1
Комплекс з переробки сировини для отримання щебеневої продукції (стаціонарний дробильно-сортувальний завод) розташований за 1,5 км на схід від с. Вільшанка Подільського району Одеської області в адміністративних межах Вільшанської сільської ради на земельній ділянці площею 3,5962 га (кадастровий номер: 5124382700:01:001:0132). Пересувна дробильно-сортувальна дільниця ПДСУ-54 розташована за 1,5 км на схід від с. Вільшанка Подільського району Одеської області в адміністративних межах Вільшанської сільської ради на земельній ділянці площею 0,278 га (кадастровий номер: 5124382700:01:001:0009).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2
Територіальна альтернатива 2 не розглядається (комплекси з переробки сировини існуючі, знаходиться в межах наявних у ТОВ «ГРАНСТРОЙТЕХСЕРВІС» земельних ділянок).
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності:
Вплив на соціальне середовище носить позитивний аспект. Найбільш важливим із соціально-економічних факторів є можливість поповнення місцевого бюджету і поліпшення загальної соціально-економічної ситуації в районі, забезпеченні сировиною галузь будівництва та дорожнього будівництва, зайнятості місцевого населення.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо):
Комплекс з переробки сировини складається зі стаціонарного дробильно-сортувального заводу та пересувної дробильно-сортувальної дільниці ПДСУ-54.
Потужність стаціонарного дробильно-сортувального заводу складає 250 т/год. Потужність пересувної дробильно-сортувальної дільниці ПДСУ-54 складає 80-100 т/год.
Вхідною сировиною є тверді нерудні корисні копалини різного генезису, що за своїми фізико-механічними властивостями придатні для виробництва щебеневої продукції
Готовою продукцією є щебінь різних фракцій.
До складу дробильно-сортувального заводу входить: бункер з живильником GRIZZLY FEEDER SW 1235H; щокова дробарка – JAW CRUSHER CJ411; конусні дробарки – CH 440EC, CH 440MF; грохоти – SCREEN UNIT SA1864, SCREEN UNIT SA2463; перевантажувальні бункери зживильником SURGE BIN 20m3, FEEDER SP1025; тунельна станція з живильником –TUNNEL STATION, FEEDER 1023; стрічкові конвеєри L=8-52 м, В=500-800мм; детектор металу або магніт, кабіна управління обладнанням та електричніустановки з контрольно-вимірювальнимиприладами. Допоміжне обладнання: колісний навантажувач SHANTUI SL30W,SHANTUI SL50WN, Hyundai HSD SL730 (ковш 3,0 м3) або аналог; автосамоскиди FORD CARGO 4142D DC(8×6) (вантажопідйомністю до 40 т) або їханалоги.
До складу пересувної дробильно-сортувальна дільниці ПДСУ-54 входить: конвеєр стрічковий типу У13-ТЛ; транспортер стрічковий стаціонарний КЛ 65, L=15,00 м; транспортер стрічковий стаціонарний КЛ 65, L=19,00 м; конвеєр стрічковий типу У13-ТЛ – 2 од.; конвеєр стрічковий ЛК-1, L=15,00 м; щокова дробарка СМ-741; грохот ГИЛ 43 та ГИЛ 52; живильник стрічковий 1049204-10.
Режим роботи комплексу – безпреревний, кількість робочих днів на рік – 300, кількість змін на добу – 2, тривалість зміни – 11 годин.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
Щодо технічної альтернативи 1
Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень згідно діючих нормативних документів:
- по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі;
- по утворенню відходів: мінімізація утворення, облік та утилізація згідно чинного законодавства України;
- по ґрунту, поверхневих та підземних водах: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин, відсутність інтенсивного прямого впливу, виключення забруднення поверхневих вод;
- по акустичному впливу: в межах допустимих рівнів шумового навантаження;
- дотримання правил пожежної безпеки.
Щодо технічної альтернативи 2
Аналогічні технічній альтернативі 1.
Щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання дозволених рівнів акустичного забруднення; дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів.
Щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
Щодо технічної альтернативи 1
Екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні і територіальні обмеження встановлюються при проектуванні і експлуатації об'єкту щодо:
- дотримання нормативного стану якості повітряного басейну;
- дотримання нормативного стану якості водного басейну, ґрунтів;
- дотримання технологій, передбачених проектом при провадженні планованої діяльності;
- вжиття заходів, направлених на запобігання аваріям, обмеження і ліквідація їх наслідків та захист людей і довкілля від їх впливу.
Щодо технічної альтернативи 2
Аналогічні технічній альтернативі 1.
Щодо територіальної альтернативи 1.
Додаткового еколого-інженерного захисту не потрібно.
Щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
Щодо технічної альтернативи 1
Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатиметься для наступних компонентів:
- клімат і мікроклімат;
- повітряне середовище;
- водне середовище;
- земельні ресурси;
- рослинний та тваринний світ.
Щодо технічної альтернативи 2
Аналогічні технічній альтернативі 1.
Щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділеної ділянки під провадження планованої діяльності.
Щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”):
Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» планова діяльність відноситься до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, згідно з абзацом 2 пункту 3 частини 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року (перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення) та абзацом 1 пункту 3 частини 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року (видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням).
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав):
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VIII від 23 травня 2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості:
Планована суб’єктом господарювання діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
- підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
- проведення громадського обговорення планованої діяльності;
- аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
- надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
- врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності:
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля,
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)
що видає Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:
Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації. Поштова адреса: 65107, Україна, м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83; e-mail: есо1оЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..uа; телефон: (048) 728-35-05, 728-34-58.
Контактна особа: Шевченко Наталія Ігорівна - начальник відділу оцінки впливу на довкілля, земельних ресурсів, біоресурсів та заповідної справи Департаменту екології та природних ресурсів Одеської ОДА.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)