Відкрито реєстрацію для участі у безкоштовній сертифікатній програмі навчання ветеранів та ветеранок, як планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах
місцевого самоврядування.
Мета сертифікатної програми - сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які:
● перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому;
● які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому.
Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС.
Тривалість програми – 12 тижнів.
Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день.
Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв
Форма навчання – дистанційна.
Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu.
Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.
Етапи конкурсного відбору на навчання:
• подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 10.03.2023р.,
• оголошення результатів конкурсного відбору – 20.03.2023р.
• початок навчання - 27.03.2023р.
Очікувані результати навчання:
Після проходження навчання Ви отримаєте комплекс знань та зможете розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.
Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для:
● виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик,
надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо),
● роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами,
командна робота, лідерство тощо),
● самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація
тощо).
️ Вимоги до кандидатів:
● вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);
● загальний стаж роботи — не менше 2х років або досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу);
● вільне володіння державною мовою;
● користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;
● доброчесність, сумлінність;
● свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.
Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy
Проєкт “Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС” реалізується ГО “Школа врядування” на базі Києво-Могилянської школи врядування імені Андрія Мелешевича Національного університету «Києво-Могилянська академія» .
Це стало можливим завдяки Програмі реінтеграції ветеранів, яку реалізує IREX, за підтримки Державного департаменту США.