ДТЕК Одеські електромережі створив для своїх клієнтів зручні та легкі у використанні дистанційні, в тому числі онлайн, сервіси. За їх допомогою можна легко, не виходячи з дому, передати покази лічильника, скориставшись лише інтернетом та смартфоном, планшетом, ПК або ноутбуком. Кожен сервіс працює в режимі 24/7.

Передавати покази лічильника необхідно з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. Для того, щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Одеські електромережі функціонують дистанційні канали та онлайн сервіси. Вони виключають необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.
«ДТЕК чує та розуміє потреби клієнтів. Ми рекомендуємо жителям Одеси та області щомісяця, в тому числі в період воєнного стану, повідомляти покази лічильника. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії, а постачальник зможе виставити платіжки тільки за реально використане світло», − повідомили в компанії.
Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють наступні сервіси:
1) чат-бот у Viber та Telegram
2) IVR-меню кол-центру, натиснувши 2:
- для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90
- для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90
3) спеціальна форма на сайті ДТЕК Одеські електромережі
4) особистий кабінет на сайті ДТЕК Одеські електромережі
Після отримання показів лічильника оператор системи розподілу фіксує об’єми спожитої електроенергії і на основі цих даних постачальник формує платіжки до сплати. Якщо клієнт не надав вчасно інформацію, то нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
Вчасна фіксація та передача показів лічильника дозволить точно розрахувати кількість спожитої електроенергії, а своєчасна оплата клієнтів за отримані послуги забезпечить стабільну роботу ДТЕК Одеські електромережі, а отже – надійне та безперебійне електропостачання в Одесі та області.
Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.