Клієнти ДТЕК Одеські електромережі можуть одночасно оформити два договори − на поставку і розподіл електроенергії. Зробити це можна в будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) компанії. Послуга надається за принципом єдиного вікна і допомагає клієнтам заощадити час, коли виникає потреба змінити власника за особовим рахунком.
ДТЕК Одеські електромережі запровадив послугу «Єдине вікно» для зручності фізичних осіб, яким необхідно оформити зміну власника за особовим рахунком на отримання послуг з розподілу та постачання електроенергії. Новий сервіс дозволяє клієнтам одночасно подати документи та оформити договори, як з оператором системи розподілу, так і з постачальником електроенергії в Одеській області ТОВ «ООЕК». «Єдине вікно» функціонує в усіх ЦОК ДТЕК Одеські електромережі.
«Раніше клієнтам, у яких виникала потреба укласти або переукласти договори на розподіл та постачання електроенергії, доводилося їхати в центри обслуговування клієнтів обох компаній та подавати двічі пакет документів. Відповідно, на це було потрібно витратити багато часу. Для того, щоб наші клієнти мали можливість швидко, зручно та в одному місці оформити обидва договори, ДТЕК Одеські електромережі запровадив послугу «Єдине вікно». Тепер за один візит до Центру обслуговування клієнтів ДТЕК Одеські електромережі можна укласти персоналізовані додатки до договору з розподілу та постачання електроенергії», − розповіли в компанії.
При зверненні клієнта в ЦОК для переукладення договорів на розподіл та постачання клієнтам потрібно мати при собі наступні документи: паспорт, ідентифікаційний код та витяг на право власності на нерухоме майно. Процес оформлення та видачі документів займає близько 30-40 хвилин.
Оформлення договорів на послуги з електропостачання за принципом єдиного вікна ДТЕК Одеські електромережі практикує з квітня 2022 року. За цей час послугою скористалися більше 700 клієнтів в Одесі та області.
ДТЕК Одеські електромережі нагадує, що більшість послуг компанії клієнти можуть отримати через доступні 24/7 зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.
Для цього цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот Viber та Telegram, сайт ДТЕК Одеські електромережі, офіційні сторінки у фейсбуці та інстаграмі, та IVR-меню кол-центру: для стаціонарних телефонів +38 (048) 705 90 90, для мобільних телефонів +38 (068) 750 90 90, +38 (095) 750 90 90, +38 (073) 750 90 90. Завдяки дистанційним каналам обслуговування клієнтам не потрібно їхати до офісу компанії чи стояти в чергах, а можна вирішити питання онлайн, не виходячи з дому.