Що робити, якщо в лікарні вимагають гроші за безоплатні послуги? Пояснює НСЗУ
Держава гарантує всім пацієнтам надання необхідної медичної допомоги та лікарських засобів, які передбачені Програмою медичних гарантій, безоплатно. Війна не є причиною, по якій з пацієнта можуть вимагати гроші за надані послуги або ліки.
Якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безплатними, зверність з офіційною скаргою.
Алгоритм подання скарги такий:
-Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
- Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні. Або до власника медзакладу - відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто є власник.
- Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ: через контакт-центр або на поштову адресу м. Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Детальніше https://cutt.ly/SJe