В I кварталі 2023 року, як і завжди, робота Центра надання адміністративних послуг була націлена на обслуговування суб’єктів звернення та спрямована на допомогу у вирішенні питань громадян різного спрямування.
Найбільш затребуваними питаннями, які турбували громадян у І кварталі 2023 році – це були питання соціальних допомог, пільг, субсидій, видача довідок. З початку року за відповідним напрямком надійшло 898 звернень. У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники:
За призначенням субсидій звернулося – 327 осіб
За призначенням допомог – 190 осіб
За видачою довідок про пічне опалення – 175 осіб
За видачою довідок різного соціального спрямування – 145 осіб
За послугою «Взяття на облік до КУ «Центр надання соціальних послуг» звернулося – 23 особи
За наданням довідки ВПО звернулося – 16 осіб
За заявами на видачу посвідчень особи з інвалідністю звернулось – 8 осіб
За заявою про направлення дитини з інвалідністю до реабілітаційних установ звернулось – 3 особи
За заявою про внесення змін до довідок ВПО звернулось – 3 особи
За заявою про забезпечення санітарно-курортним лікуванням звернулося – 2 особи
За заявою про намір забезпечення протезно-ортопедичним виробом звернулось – 2 особи
За заявою про оформлення посвідчень батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї звернулось – 2 особи
За заявою про зняття з обліку ВПО звернулась – 1 особа
За призначенням пільг звернулась – 1 особа.
Також, не менш важливим напрямком роботи ЦНАП, була державна реєстрація прав та державна реєстрація речового права, похідного від права власності. За І квартал 2023 рік в Реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано 532 звернення. З питань державної реєстрації прав на нерухоме майно надійшло 226 звернень, а з питань реєстрації речового права, похідного від права власності - 254 звернення, видано 52 довідки інформаційного характеру. За відповідні послуги до бюджету селищної ради надійшло 64130 грн.
З питань реєстрації/зняття з реєстрації та видачі витягів з Реєстру територіальної громади до ЦНАП надійшло 545 звернень. Зареєстрували місце проживання на території громади – 118 осіб, знялося з реєстрації місця проживання - 59 осіб, видано витягів з РТГ – 368. Опрацьовані запити від судових та інших органів державної влади стовно місця реєстрація понад 120 осіб.
З метою отримання доступу до Державного земельного кадастру та формування витягів безпосередньо в ЦНАПі ще у вересні місяці 2022 року працівники відділу успішно пройшли стажування в Головному управлінні Держгеокадастру в Одеській області. Необхідний пакет документів був сформований та направлений до м.Києва для подальшого підключення. 29 грудня надійшов необхідний інсталяційний пакет для встановлення, підготовлені необхідні розпорядчі документи, протоколи та акти. За результатами відповідної роботи 20.01.2023 року ми отримали доступ до Національної кадастрової системи з можливістю формувати витяги з Державного земельного кадастру безпосередньо в ЦНАП. Відповідний напрямок роботи забрав досить багато часу, але дав можливість поповнити бюджет селищної ради за відповідний період на 15433 грн. Загалом, з початку року, по відповідному напрямку надійшло 120 звернень. Варто зазначити, що у разі технічної можливості отримати послуги в он-лайн режимі, ми пропонуємо суб’єктам звернення скористатися такою можливістю та допомагаємо їм заповнити відповідні он-лайн заявки. Після ліквідації відділу Держгеокадастру у нашій громаді відповідні електронні послуги стали дуже популярні та за I квартал 2023 рік працівники відділу допомогли сформувати 86 електронних звернень, які були успішно опрацьовані та результати отримані суб’єктами звернення.
До Савранської селищної ради з земельних питань надійшло 29 звернень. Робота в цьому напрямку була призупинена з 24.02.2022 року згідно норм діючого законодавства. Після внесення змін у законодавчі акти було відновлено прийняття заяв на земельні ділянки, які дозволено надавати у власність чи користування у період дії воєнного стану.
За напрямком реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, змін по них, а також за видачею витягів з ЄДР надійшло 105 звернень. На території району припинили свою підприємницьку діяльність – 13 осіб, розпочали свою підприємницьку діяльність – 19 осіб, провели зміни - 5 осіб, отримали витягів – 55 осіб, а також 13 юридичних осіб вносили зміни різного характеру. За відповідні послуги до бюджету селищної ради надійшло 8770 грн.
За вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина у вигляді книжечки звернулися – 34 особи.
За послугами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області звернулося 2 особи.
Оновлені QR- коди через шерінг ДІЯ, які дають можливість громадянам надавати документи безпосередньо з відповідного додатку для отримання адміністративних послуг.
Протягом I кварталу працівники відділу постійно підвищували свою кваліфікацію за допомогою різноманітних он-лайн тренінгів та семінарів. На постійній основі архівувалися справи з державної реєстрації прав на нерухоме майно та складалися відповідні акти. Відповіді на листи та доручення надавалися вчасно.
Працівники відділу підключені до комплексної послуги єМалятко, до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до Реєстру територіальної громади, Національної кадастрової системи, до Єдиної державної системи у сфері будівництва, до Інформаційної системи «Вулик», надано доступ до керування електронною чергою на платформі «СВОЇ» та до системи керування клієнтськими відгуками Voicer.
Загалом, незважаючи, на значні труднощі в роботі багатьох інформаційних систем, працівниками відділу зроблено усе можливе для недопущення скарг і допомоги суб’єктам звернення. Звернення опрацьовувалися і у неробочий час, що дало можливість уникнути непорозумінь з отримувачами послуг.
Проблемні питання у роботі ЦНАП хоч і виникали, але вирішувалися оперативно та в робочому порядку.
Загалом, з початку року, до центра надання адміністративних послуг, надійшло 2385 звернень різного спрямування.