За  І квартал 2025 року, як і завжди, робота Центра надання адміністративних послуг була націлена на обслуговування суб’єктів звернення та спрямована на допомогу у вирішенні питань громадян різного спрямування.

Найбільш затребуваними питаннями, які турбували громадян у відповідний період, були питання, що стосувалися надання послуг соціального характеру. З початку року за відповідним напрямком надійшло 1380 звернень, в тому числі через  «Адмінсервіс «Ветеран», який діє за принципом «єдиного вікна», подано 232 звернення.

 У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники:

18396141681617467166171

Друге місце серед найбільш затребуваних послуг  в ЦНАП були послуги з питань реєстрації/зняття з реєстрації та видачі витягів з Реєстру територіальної громади. За відповідним напрямком  надійшло  1312 звернень. Опрацьовано понад 150 паперових запитів від судових та інших органів державної влади щодо реєстрації місця проживання. На постійній основі здійснювалася актуалізація даних в Реєстрі територіальної громади, опрацьовувалися електронні звернення та запити Державної міграційної служби. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 9553 грн. В розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :

5611916871681676166171719797

Також, не менш важливим напрямком роботи ЦНАП, була робота з

державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та пов’язані з цим послуги. За І квартал в Реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано 719 звернень. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 85470 грн.  У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :

316116734161683716158118

Варто зазначити, що протягом звітного періоду надавалися і інші адміністративні послуги, і хоча їх питома вага, у загальній кількості послуг  була значно менша, але вони були досить важливими для жителів нашої громади.

В розрізі надання інших адміністративних послуг маємо наступні показники :

  • за отриманням паспортних документів звернулося 239 осіб. За оформленням і видачою паспорта громадянина України вперше після досягнення 14-річного віку звернулося – 32 особи, за обміном паспорта громадянина України зразка 1994 року – 34 осіб, за обміном паспорта громадянина України (у формі картки) – 35 осіб, у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України – 3 особи, за паспортом громадянина України для виїзду за кордон звернулося - 135 осіб. До бюджету Савранської селищної ради, за відповідний період, надійшло 39176 грн;
  • за напрямком державної реєстрації актів цивільного стану надійшло 93 звернення. Протягом звітного періоду видано 19 свідоцтв про народження, 66 свідоцтв про смерть та зареєстровано 8 шлюбів;
  • до Савранської селищної ради з земельних питань надійшло 72 звернення;
  • за напрямком реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, змін по них, а також за видачою витягів з ЄДР надійшло 53 звернення. На території району припинили свою підприємницьку діяльність – 15 осіб, розпочали свою підприємницьку діяльність – 5 осіб, провели зміни - 7 фізичних осіб-підприємців та 6 юридичних осіб, отримали витягів – 19 осіб, припинила свою діяльність 1 юридична особа. За відповідні послуги до бюджету селищної ради надійшло 4550 грн;
  • до Єдиної державної системи у сфері будівництва внесено 51 звернення. За іншими послугами у сфері будівництва звернулося 6 осіб;
  • з метою отримання витягів з Державного земельного кадастру до ЦНАП надійшло 30 звернень. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 3028 грн. Варто зазначити, що у разі технічної можливості, можна отримати послуги в он-лайн режимі, ми пропонуємо суб’єктам звернення скористатися такою можливістю та допомагаємо їм заповнити відповідні он-лайн заявки. За відповідний період сформовано 13 он-лайн заяв на нормативно-грошову оцінку земельної ділянки.
  • за вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина у вигляді книжечки звернулися – 19 осіб.

Також необхідно додати, що в рамках реалізації програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», у березні місяці, оновлено заявку  щодо включення до переліку реципієнтів Савранську громаду. Відповідно до поданої заявки у громади залишається можливість отримання мобільного кейсу для обслуговування соціально вразливих громадян вдома.                                                                                                                     

Для наших відвідувачів працює пост-термінал, в якому можна оплатити, окрім адміністративних послуг, комунальні платежі. Допомога відвідувачам в оплаті адміністративних послуг здійснюється на постійній основі.

У березні місяці оновлені  QR- коди через шерінг ДІЯ, які дають можливість громадянам надавати документи безпосередньо з відповідного додатку для отримання адміністративних послуг.

Протягом звітного періоду працівники відділу постійно підвищували свою кваліфікацію за допомогою різноманітних он-лайн тренінгів та семінарів. На постійній основі архівувалися справи з державної реєстрації прав на нерухоме майно та складалися відповідні акти, надавалися відповіді на листи, формувалися звіти та вносилися пропозиції щодо покращення якості надання адміністративних послуг в ЦНАП.

Працівники ЦНАП підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців,  Реєстру територіальної громади, Національної кадастрової системи, до Єдиної державної системи у сфері будівництва, Єдиної інформаційної системи соціальної сфери,  ПК «Соціальна громада», Єдиного демографічного реєстру,  Інформаційної системи  «Вулик», надано доступ до керування електронною чергою на платформі «СВОЇ», Центральної Бази інвалідів та до системи керування клієнтськими відгуками «Модуль оцінки».

Загалом, незважаючи, на труднощі в роботі багатьох інформаційних систем, працівниками відділу зроблено усе можливе для недопущення скарг і допомоги суб’єктам звернення.

За звітний період найбільше звернень надійшло до наступних працівників:

  1. Стаднік Ольга Олександрівна – 749 звернень;
  2. Гонтар Наталя Володимирівна – 599 звернень:
  3. Бандюк Світлана Вікторівна – 573 звернення.

Проблемні питання у роботі ЦНАП хоч і виникали, але вирішувалися оперативно та в робочому порядку.

Загалом, за І квартал 2025 року, до Центра надання адміністративних послуг, надійшло 3987 звернень різного спрямування.