Про роботу Центра надання адміністративних послуг Савранської селищної ради Одеської області за 6місяців 2024 року

За 6 місяців 2024 року, як і завжди, робота Центра надання адміністративних послуг була націлена на обслуговування суб’єктів звернення та спрямована на допомогу у вирішенні питань громадян різного спрямування.

Найбільш затребуваними питаннями, які турбували громадян у відповідний період – це були питання стосовно державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та пов’язні з цим послуги. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 225230 грн. За 6 місяців 2024 року в Реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано 1714 звернень.  У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :

3633

Також, не менш важливим напрямком роботи ЦНАП, була робота з надання послуг соціального спрямування. З початку року за відповідним напрямком надійшло 1428 звернень. У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники:

43633

Третє місце серед найбільш затребуваних послуг  в ЦНАП були послуги з питань реєстрації/зняття з реєстрації та видачі витягів з Реєстру територіальної громади до ЦНАП. За відповідним напрямком  надійшло 1265 звернень. Опрацьовані запити від судових та інших органів державної влади стосовно місця реєстрації понад 280 осіб. До бюджету Савранської селищної ради надійшло за відповідні послуги 24093 грн.  В розрізі відповідних звернень маємо наступні показники:

53633

Варто зазначити, що протягом звітного періоду надавалися і інші адміністративні послуги, і хоча їх питома вага, у загальній кількості послуг  була значно менша, але вони є досить важливими для жителів нашої громади.

В розрізі надання інших адміністративних послуг маємо наступні показники :

  • За напрямком державної реєстрації актів цивільного стану надійшло 185 звернень. Протягом звітного періоду видано 34 свідоцтва про народження, 116 свідоцтв про смерть та зареєстровано 35 шлюбів.
  • З метою отримання витягів з Державного земельного кадастру до ЦНАП надійшло 154 звернення. Відповідний напрямок роботи дав можливість поповнити бюджет селищної ради за відповідний період на 15443 грн.  Варто зазначити, що у разі технічної можливості отримати послуги в он-лайн режимі, ми пропонуємо суб’єктам звернення скористатися такою можливістю та допомагаємо їм заповнити відповідні он-лайн заявки.
  • За напрямком реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, змін по них, а також за видачею витягів з ЄДР надійшло 141 звернення. На території району припинили свою підприємницьку діяльність – 16 осіб, розпочали свою підприємницьку діяльність – 30 осіб, провели зміни - 11 осіб, отримали витягів – 71 особа, а також 13 юридичних осіб вносили зміни різного характеру. За відповідні послуги до бюджету селищної ради надійшло 10600 грн.
  • До Савранської селищної ради з земельних питань надійшло 134 звернення.
  • До Єдиної державної системи у сфері будівництва внесено 103 заяви.
  • За вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина у вигляді книжечки звернулися – 26 осіб.
  • За послугами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області звернулося 9 осіб.

Також необхідно додати, що в 26.03.2024 року підписано Меморандум про співпрацю в рамках реалізації програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» відповідно до якого Савранська громада зможе отримати мобільний кейс для обслуговування соціально вразливих громадян вдома. Орієнтовний термін поставки відповідного обладнання вересень-жовтень 2024 року.

У червні місяці отримано Меморандум про співпрацю з Міністерством ветеранів України, який передбачає створення «Адмінсервіс «Ветеран» за принципом єдиного вікна. З цією метою було виділено окремий кабінет для створення відповідного ветеранського простору та проведено власними силами поточний ремонт. Додатково варто зазначити, що створення окремого простору для захисників та членів їх сімей за принципом «єдиного вікна» дасть змогу надавати більш ширше коло адміністративних послуг різного спрямування та створити умови для гідної зустрічі наших оборонців.

Продовжувалася робота щодо підключення паспортної станції до системи конфіденційного зв’язку. Наразі отримано атестат відповідності робочої станції та пройдено експертизу. Готується пакет документів до Головного управління ДМС в Одеській області та подальшого формування  пакету документів до ДМС України.

Оновлені  QR- коди через шерінг ДІЯ, які дають можливість громадянам надавати документи безпосередньо з відповідного додатку для отримання адміністративних послуг.

Протягом звітного періоду працівники відділу постійно підвищували свою кваліфікацію за допомогою різноманітних он-лайн тренінгів та семінарів. На постійній основі архівувалися справи з державної реєстрації прав на нерухоме майно та складалися відповідні акти. Відповіді на листи та доручення надавалися вчасно.

Працівники відділу підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до Реєстру територіальної громади, Національної кадастрової системи, до Єдиної державної системи у сфері будівництва, до  Інформаційної системи  «Вулик», надано доступ до керування електронною чергою на платформі «СВОЇ», Центральної Бази інвалідів та до системи керування клієнтськими відгуками Voicer. Через портал «ДІЯ» 5 адміністраторів ЦНАП було підключено до сервісу «Актуалізація даних військовозобов’язаних», за допомогою якого оновили свої військово-облікові дані 1072 особи.

Загалом, незважаючи, на значні труднощі в роботі багатьох інформаційних систем, працівниками відділу зроблено усе можливе для недопущення скарг і допомоги суб’єктам звернення. Звернення опрацьовувалися і у неробочий час, що дало можливість уникнути непорозумінь з отримувачами послуг.

Проблемні питання у роботі ЦНАП хоч і виникали, але вирішувалися оперативно та в робочому порядку.

Загалом, з початку року, до Центра надання адміністративних послуг, надійшло 6231 звернення різного спрямування.