За 2024 рік, як і завжди, робота Центра надання адміністративних послуг була націлена на обслуговування суб’єктів звернення та спрямована на допомогу у вирішенні питань громадян різного спрямування.
Найбільш затребуваними питаннями, які турбували громадян у відповідний період – це були питання стосовно державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та пов’язані з цим послуги. За відповідний період до бюджету селищної ради за надання відповідних адміністративних послуг надійшло 438340 грн. За рік в Реєстрі речових прав на нерухоме майно зареєстровано 3541 звернення. У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :
Друге місце серед найбільш затребуваних послуг в ЦНАП були послуги з питань реєстрації/зняття з реєстрації та видачі витягів з Реєстру територіальної громади до ЦНАП. За відповідним напрямком надійшло 3426 звернень. Опрацьовані запити від судових та інших органів державної влади стосовно місця реєстрації понад 420 осіб. В розрізі відповідних звернень маємо наступні показники :
Також, не менш важливим напрямком роботи ЦНАП, була робота з надання послуг соціального спрямування. З початку року за відповідним напрямком надійшло 2346 звернень. У розрізі відповідних звернень маємо наступні показники:
Варто зазначити, що протягом звітного періоду надавалися і інші адміністративні послуги, і хоча їх питома вага, у загальній кількості послуг була значно менша, але вони є досить важливими для жителів нашої громади.
В розрізі надання інших адміністративних послуг маємо наступні показники :
- За напрямком державної реєстрації актів цивільного стану надійшло 375 звернень. Протягом звітного періоду видано 71 свідоцтво про народження, 236 свідоцтва про смерть та зареєстровано 83 шлюби.
- З метою отримання витягів з Державного земельного кадастру до ЦНАП надійшло 313 звернень. Варто зазначити, що у разі технічної можливості отримати послуги в он-лайн режимі, ми пропонуємо суб’єктам звернення скористатися такою можливістю та допомагаємо їм заповнити відповідні он-лайн заявки. За відповідний період сформовано 95 он-лайн заяв на нормативно-грошову оцінку земельної ділянки.
- За напрямком реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, змін по них, а також за видачою витягів з ЄДР надійшло 238 звернень. На території району припинили свою підприємницьку діяльність – 33 особи, розпочали свою підприємницьку діяльність – 42 особи, провели зміни - 21 особа, отримали витягів – 117 осіб, а також 25 юридичних осіб вносили зміни різного характеру. За відповідні послуги до бюджету селищної ради надійшло 16960 грн.
- До Савранської селищної ради з земельних питань надійшло 317 звернень.
- До Єдиної державної системи у сфері будівництва внесено 271 звернення. За іншими послугами у сфері будівництва звернулося 28 осіб.
- За вклеюванням фотокартки до паспорта громадянина у вигляді книжечки звернулися – 113 осіб.
- За послугами Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області звернулося 10 осіб.
Також необхідно додати, що в 26.03.2024 року підписано Меморандум про співпрацю в рамках реалізації програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» відповідно до якого Савранська громада зможе отримати мобільний кейс для обслуговування соціально вразливих громадян вдома. Наразі, відповідний проєкт був заморожений і відновив відповідну роботу лише у вересні місяці. Зараз працівники фонду займаються закриттям проєктів по енергозбереженню та поступово почнуть налагоджувати роботу по придбанню мобільних кейсів та передачу їх на громади, які були учасниками проєкту.
У червні місяці отримано Меморандум про співпрацю з Міністерством ветеранів України, який передбачає створення «Адмінсервіс «Ветеран» за принципом єдиного вікна. З цією метою було виділено окремий кабінет для створення відповідного ветеранського простору та проведено власними силами поточний ремонт. За рахунок Програми з облаштування робочого місця особи з інвалідністю, Центром зайнятості, були відшкодовані витрати на придбання техніки, меблі та покриття для підлоги для облаштування відповідного кабінету. Протягом звітного періоду послугами «єдиного вікна» скористалися 248 осіб.
16 вересня відбулося урочисте відкриття паспортної станції. Протягом відповідного періоду за отриманням паспортних документів звернулося 383 осіб.
За оформленням і видачою паспорта громадянина України вперше після досягнення 14-річного віку звернулося – 128 осіб, за обміном паспорта громадянина України зразка 1994 року – 35 осіб, за обміном паспорта громадянина України (у формі картки) – 56 осіб, у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України – 10 осіб, за паспортом громадянина України для виїзду за кордон звернулося - 154 особи. До бюджету Савранської селищної ради, за відповідний період, надійшло 47222 грн.
За підтримки та координації Одеської обласної державної (військової) адміністрації, отримано благодійну допомогу від Благодійної організації «Благодійний фонд Євгена Пивоварова» у вигляді системи енергозбереження Tesla Powerwall 2.0. Система змонтована, підключена та дає можливість, у разі відключення світла, працювати безперебійно.
Для наших відвідувачів встановлено пост-термінал, в якому можна оплатити, окрім адміністративних послуг, комунальні платежі.
Оновлені QR- коди через шерінг ДІЯ, які дають можливість громадянам надавати документи безпосередньо з відповідного додатку для отримання адміністративних послуг.
Протягом звітного періоду працівники відділу постійно підвищували свою кваліфікацію за допомогою різноманітних он-лайн тренінгів та семінарів. На постійній основі архівувалися справи з державної реєстрації прав на нерухоме майно та складалися відповідні акти. Оновлювалися переліки адміністративних послуг, надавалися відповіді на листи.
Працівники відділу підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, до Реєстру територіальної громади, Національної кадастрової системи, до Єдиної державної системи у сфері будівництва, до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, до ПК «Соціальна громада», до Єдиного демографічного реєстру, до Інформаційної системи «Вулик», надано доступ до керування електронною чергою на платформі «СВОЇ», Центральної Бази інвалідів та до системи керування клієнтськими відгуками «Модуль оцінки». Через портал «ДІЯ» 5 адміністраторів ЦНАП було підключено до сервісу «Актуалізація даних військовозобов’язаних», за допомогою якого оновили свої військово-облікові дані 1072 особи.
Загалом, незважаючи, на значні труднощі в роботі багатьох інформаційних систем, працівниками відділу зроблено усе можливе для недопущення скарг і допомоги суб’єктам звернення. Звернення опрацьовувалися і у неробочий час, що дало можливість уникнути непорозумінь з отримувачами послуг.
Проблемні питання у роботі ЦНАП хоч і виникали, але вирішувалися оперативно та в робочому порядку.
Загалом, за 2024 рік, до Центра надання адміністративних послуг, надійшло 12528 звернень різного спрямування.