Держспецзв’язку дає відповіді на найпоширеніші запитання українців щодо протидії загрозам у кіберпросторі, безпечного користування телефонами, інтернетом та інші.

Що таке двофакторна автентифікація, і як вона працює?
Двофакторна автентифікація – один із найдієвіших способів захисту облікових записів: електронної пошти, месенджерів, акаунтів у соцмережах та інших.
При вході у свої облікові записи більшість людей використовують лише один спосіб підтвердження особи. Зазвичай це – введення логіна і пароля. Проте це недостатньо надійно, особливо якщо як пароль ви використовуєте просте слово чи комбінацію, які хакерам легко зламати.
Двофакторна автентифікація – це використання одразу двох різних способів підтвердження. Вона дає можливість значно підсилити рівень вашого захисту та убезпечити персональні дані від кіберзловмисників. Якщо хтось намагатиметься увійти до вашого акаунту з незнайомого пристрою – наштовхнеться на додаткову перепону, а ви отримаєте сповіщення про таку спробу входу.
Додатковим фактором для перевірки може бути підтвердження:
через код, надісланий у смс;
через дзвінок на мобільний;
через лист на e-mail;
через надсилання сповіщення – така можливість, наприклад, є для акаунтів Google;
через код, згенерований за допомогою спеціальних мобільних додатків (наприклад, Google Authenticator, Microsoft Authentificator чи інші) тощо.
Як встановити двофакторну автентифікацію:
Увійдіть у потрібний акаунт (наприклад, Facebook, Telegram, Google чи інший).
Зайдіть у розділ меню Налаштування, а потім Безпека.
Оберіть пункт із налаштуваннями двофакторної автентифікації, якщо така функція є (зверніть увагу, може називатися також – двоетапна перевірка).
Виконайте всі необхідні дії за запропонованою інструкцією.
Використовуйте двофакторну автентифікацію всюди, де це можливо.