ЗВІТ

першого заступника селищного голови

Савранської селищної ради Одеської області

про пророблену роботу за 2021рік.

На протязі 2021 року свою діяльність здійснював відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» інших законодавчих актів,розпоряджень голови Одеської обладміністрації, рішень Одеської обласної ради, розпорядження Голови Подільської райдержадміністрації, рішень Подільської районної ради, розпоряджень Савранського селищного голови, рішень виконкому селищної ради та рішень сесії Савранської селищної ради.

В період відпустки ( та/або) хвороби голови селищної ради виконував його обов’язки по виконаній роботі. Двічі організовував та проводив засідання виконавчого комітету Савранської селищної ради. Робота була розпочата з виконання рішення Подільської районної ради Одеської області від 26 грудня 2020р. № 25-VIII «Про вихід зі складу засновників та безоплатну передачу майна Савранської селищної раді Одеської області.

Згідно даного рішення Подільської районної ради ми прийняли у комунальну власність Савранської селищної ради майно, яке належало відділу освіти Савранської райдержадміністрації, майно КНП «Савранська районна лікарня», Савранської районної ради Одеської області та майно КНП Савранський районний центр ПМСД Савранської районної ради Одеської області.

Основною задачею в 2021 році було збереження всіх бюджетних (соціальних) установ. При наявному фінансовому ресурсі, залучення позабюджетних надходжень, спонсорської підтримки. Організовувались та надавались освітянські, медичні, культурні, соціальні та спортивно-молодіжні послуги жителям нашої громади.

Галузь освіти

Мережа закладів освіти Савранської селищної ради складається із:

8 - закладів загальної середньої освіти, в т.ч. 2-х опорних закладів, до складу яких входять 5 філій. Всього з філіями 13 закладів ЗСО, в яких станом на 5 вересня 2021р. навчалось 1762 учні (124 класи);

5- закладів дошкільної освіти, в яких охоплено дошкільним вихованням 329 дітей;

9 – дошкільних підрозділів в складі закладів ЗСО, в яких навчається 133 дітей дошкільного віку;

1 -Будинок творчості школярів – 130 учнів;

1 -Дитячо-юнацька спортивна школа «Олімп»

1 -Інклюзивно-ресурсний центр.

З метою належної підготовки навчальних закладів та проведення ремонтних робіт здійснено перерозподіл освітньої субвенції 2021р. на загальну суму 774,9 тис. грн. з них356,6 тис. грн. на поточні та капітальні ремонти закладів освіти; 418,3 тис. грн.. на оновлення матеріально-технічної бази. Проведені капітальні ремонти внутрішніх   вбиралень   Неділковського ЗЗСО, капітальний ремонт системи опалення Савранського ОЗЗСО та заміни котла і тепломережі Дубинівської філії Савранського ОЗЗСО.

Всі заклади загальної середньої освіти забезпечені педагогічними кадрами. Навчальні заклади забезпечені дровами та вугіллям до кінця опалювального періоду.

У Слюсарівській філії Савранського ОЗЗСО встановлено 2 болер’яни та придбано кухонну плиту. У Савранському ОЗЗСО, Бакшанському ОЗЗСО, та Полянецькому ЗЗСО проведено заміну димової труби. У Вільшанській філії Савранського ОЗЗСО відремонтовано та встановлено стару димову трубу.

Дошкільна освіта

В Савранській селищній раді функціонує 14 закладів, із них 5 закладів дошкільної освіти – ясла-садок та 9 у складі ЗЗСО.

У населених пунктах району мешкає 472 дитини віком від 3 до 6 років, з них відвідували дошкільні навчальні заклади 418. Показник охоплення дітей віком від 3 до 6 років всіма формами дошкільної освіти становить 89%, дітей п’ятирічного віку – 100%.

Заклади дошкільної світи відвідує 462 дитини. Черга на влаштування до ЗДО відсутня.

Загальна середня освіта

В 2021 році було створено належні умови для реалізації права громадян на здобуття загальної середньої освіти у різних формах: денною формою навчання охоплено 1762 школярів, вечірньою – 25, індивідуальною – 37 (за демографічною ситуацією) та 3 (за станом здоров’я), екстерном – 1,
За інклюзивною формою навчання освіту здобувають 21 учень та 2 вихованці
ЗДО «Веселка».

На належному рівні організовано харчування в школах та дитячих садочках. Вартість харчування в ЗДО та дошкільних підрозділах ЗЗСО в сільській місцевості становить 24 грн., в смт. Саврань: в ясельних групах - 28 грн. в садових - 36 грн. Від сплати за харчування звільняються діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти із сімей, що отримують допомогу відповідно Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпечених сімей», діти учасників бойових дій із багатодітних сімей. Розмір плати за харчування зменшується на 50% для дітей із багатодітних сімей. В закладах загальної середньої освіти гарячим харчуванням охоплено 1423 дитини, що становить 81% від загальної кількості учнів, середня вартість харчування становить 20 грн.

Охорона здоров’я

Основною метою роботи 2-х комунальних некомерційних підприємств громади є забезпечення населення селищної ради доступною, своєчасною, якісною медико- санітарною допомогою.

Реформа медицини в Україні вкрай невдала. Сьогодні медичні установи катастрофічно недофінансовані. Обіцяна мінімальна зарплата для лікаря 20 тис.грн. та для медсестри 13 тис.грн. ситуацію лише погіршує. Тепер лікарні змушені викручуватись зі становища, коли їм не виділяли достатнє фінансування, але зобов’язали виконувати обіцянки влади. Держава багато своїх функцій хоче перекласти на маленькі громади. Офіційно в МОЗ визнають, що підвищення не зможуть виконати щонайменше 260 лікарень. Для них підготували «оптимізацію».

На даний час в Савранському центрі первинної медико-санітарної допомоги працюють 5 лікарів ЗПСМ, та 1 лікар-сумісник. Також працює 22 медичні сестри, Структура Савранського ЦПМСД налічує 15 структурних підрозділів. Залишається відкритим питання кадрового складу лікарів (50% лікарського складу люди пенсійного віку).

В 2021 році ЦПМСД укладено 2 договори з НСЗУ , а саме:

- за програмою медичних гарантій на суму 6,8 млн.грн. та

- « Вакцинація COVID -19» на суму 157,7 тис.грн. Діючих   декларацій   10,7 тис.грн. Лікарями центру за 2021 рік прийнято та проведено лікування 39581 хворих.

   Савранська селищна рада виділила 652 тис.грн. на стимулюючі виплати для медсестер та лікарів ЦПМСД, що дало змогу в 2021 році зберегти мережу ФАПів, та ФП в громаді.

   Згідно районної програми « Фінансової   підтримки закладів Савранського ЦПМСД» в 2021 р. надійшло коштів в сумі 1,1млн. грн. , які використані на;

- придбання дитячого харчування 14,9тис. грн.,

- придбання медикаментів 148,7тис. грн.,

- придбання паливно-мастильних   матеріалів та будівельних матеріалів для  

ремонту Кам’янського ФАП на суму   80,8 тис.грн.,

- стимулюючі виплати на суму 652 тис. грн.,

- відшкодуванняя за воду на суму 2,9 тис.грн.,

- електроенергію на суму 83тис.грн.,

- закуплено дрова на суму 101,8тис. грн.,

- отоварено пільгових   рецептів на суму 40 тис.грн.

За рахунок спонсорської допомоги ТОВ «Савранський ЗПТ» відремонтовано покрівля Осичківської СЛА.

Здійснилась давня мета працівників КНП «Савранський ЦПМСД». На баланс установи передано приміщення поліклініки та одне приміщення складу під гаражі легкових авто.

В 2021 році КНП «Савранська лікарня» співпрацювала з НСЗУ за програмою медичних гарантій за 5 пакетами медичних послуг, а в грудні отримала погодження за 6 пакетом, а саме:

     1.«Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій»;

     2. «Діагностика, лікування та супровід осіб із вірусом імунодефіциту людини (та підозрою на ВІЛ)»;

     3. «Стаціонарна паліативна медична допомога дорослим та дітям»;

     4.«Медична допомога дорослим та дітям в амбулаторних умовах (профілактика, спостереження, діагностика, лікування та медична реабілітація)»;

     5. «Стоматологічна допомога дорослим та дітям».

     6.«Вакцинація від гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»(з грудня).

В лікарні функціонувало 7 відділень (дитяче, терапевтичне, неврологічне, паліативне, інфекційне, приймальне, поліклінічне) на 70 ліжок постійного перебування пацієнтів.

Кадровий склад: 104 посади: лікарі-18чол., сестри медичні-49чол., сестри медичні молодші-18чол., інші(бугалтери, робітники господарчого двору, інспектор відділу кадрів, інженер та інші-16чол.

В 2021 році   лікувалося стаціонарно 1285 хворих, в тому числі дітей-344;

Внесено електронних медичних записів до ЕСОЗ(електронної системи охорони здоров’я)-23722, створено направлень-1688, виконані направлення-4280, обстеження- 5288, процедури-1067, діагностичні звіти-1305.

Згідно   Програми фінансової підтримки та розвитку КНП «Савранська лікарня»   районної програми надійшло коштів в сумі 3,9 млн. грн. в т.ч. виплачено на зарплату 1,64 млн.грн., капремонт тепломережі і мережі водопостачання- 37,4 тис.грн.,придбання колісників для котлів 12000грн., навчання анестезіолога 25580,00грн., на електроенергію 1,6 млн.грн., пільгові   рецепти на суму 164 тис.грн., медикаменти 62,7 тис. грн..

Савранська селищна рада робить всі дії, аби зберегти Савранську лікарню. Але розпочати вирішення даного питання необхідно із забезпечення закладу кадрами. Сьогодні лікарня потребує нових лікарів:

Рентгенолога;

Психіатра;

Лікаря ЛОР;

Ендокринолога;

Анестезіолога.

Також необхідно продовжити перенавчання і підвищення кваліфікації фахівців, що працюють у КНП «Савранська лікарня». Навіть, якщо у непростих фінансових умовах громада зможе залучити власні кошти, державні та інші джерела фінансування і забезпечити лікарню усім необхідним обладнанням, потрібні висококласні спеціалісти, які зможуть на ньому працювати.

В Постанові КМ України №854 від 28 липня 2021 р. «Деякі питання реімбурсації лікарських засобів за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення» вказано, що електронні рецепти та лікарські засоби, які підлягають реімбурсації за програмою медичних гарантій за напрямками «первинна, вторинна профілактика та лікування серцево-судинних захворювань, цукровий діабет другого типу, бронхіальна астма», виписується лікарями, які надають первинну медичну допомогу.

Електронні рецепти та препарати інсуліну виписуються лікарями за спеціальностями «Ендокринологія», «Дитяча ендокринологія», а також лікарями, які надають первинну медичну допомогу тільки на основі призначень внесених до електронної системи охорони здоров’я, лікарем-ендокринологом.

В громаді проживає інсулінозалежних 90 осіб, із них четверо дітей. Головні лікарі нашої лікарні усунулись від залучення лікаря-ендокринолога, тому селищна рада вела перемовини з Любашівською лікарнею.

Приїхав лікар-ендокринолог, прийняв 30 наших жителів, виписав електронні направлення, залишив контактні телефони та зняв проблему.

Культура

В структуру КЗ ЦКДІТ входять:

Клубні заклади -18

Бібліотеки 17

Мистецькі школи -1

Музеї-1

КЗ ЦКДІТ в 2021році були проведені 621 культурно-масові заходи, з них:

- Виставки декоративно-прикладного мистецтва та народної художньої творчості (майстер-класи, виставки народних майстрів Савранщини , виставка робіт дитячої творчості та інші)-21

- Проведені заходи (концерти, фестивалі, День селища,народні традиційні свята та інші) за участю аматорських та народних колективів -56

- концерти професійних колективів(виступи заслужених та народних артистів України,цирк)-3

- інші культурно-освітні та розважальні заходи –(День туризму,День захисту дітей , День закоханих та ін.)-420

Суспільно-політичні та інші заходи (День Конституції,День Вишиванки та ін.)-121

Фестивалі та конкурси районного та обласного рівня проводяться постійно.

Савранським історико–краєзнавчим музеєм протягом 2021 року було проведено :

55-екскурсій, 6-уроків пам’яті, 5-тематичних уроків, 5-уроків історії, акції, виставка робіт учнів ДШМ та літературні читання.

Кількість відвідувачів, враховуючи карантинні обмеження, складає 1330 осіб.

Учасники театру на ходулях «Шик» з вересня 2021р. прийняли участь в багатожанровому фестивалі мистецтв «СуперСтар» та нагороджені дипломами за перші місця та дипломом Гран-прі. Відзначенні дипломами та подяками за участь в заходах місцевого рівня.

Бібліотечна сфера КЗ ЦКДІТ протягом 2021 року обслугувала 2090 читачів, з них дітей – 961. Кількість користувачів, що були обслуговані сільськими бібліотеками-філіями складає -1282.

Учні Савранської ДШМ протягом 2021р. прийняли участь у таких фестивалях ,оглядах ,конкурсах:

Дистанційний міжнародний багатожанровий фестиваль-конкурс «Водограй» м. Мелітополь

Одеський обласний конкурс вокалістів.

Міжнародний багатожанровий конкурс GoldenTalentsofMadrid.

Міжнародний багатожанровий конкурс «Різдвяні зірки» м. Берлін.

Міжнародний фестиваль-конкурс Kharkiv Talentmusic Fist.

Обласний конкурс малюнку; Фестиваль «Зіркова зима» м. Умань.

Вихованці Савранської ДШМ прийняли участь у багатьох міжнародних, республіканських, обласних та місцевих конкурсах, фестивалях та інших заходах. Багато дітей нагороджені дипломами, грамотами, відзнаками.

У 2021 році контингент учнів Савранської ДШМ складає 130 учнів.

В 2021 році в Савранській ДШМ були проведені такі роботи, а саме:

Поточний ремонт даху на суму 14,6 тис.грн. (спонсорська допомога ТОВ ім..Кірова)

Заміна вікон на суму 33,2 грн. тис.грн.

Косметичний ремонт приміщення Савранської ДШМ на суму 1,2тис. грн. За рахунок спонсорської допомоги придбано лінолеум в клас малювання на суму 5,5 тис.грн. Заклади культури підготовлені до опалювального сезону. Забезпечені необхідною кількістю дров та вугілля.

Служба у справах дітей

За статистичними даними, на території селищної ради проживає 3585 дітей.

Станом на 31.12.2021 року на первинному обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в службі у справах дітей селищної ради перебуває 42 дітей, зазначеної категорії, із них:12 дітей-сиріт та 30 дітей, позбавлених батьківського піклування.  

Із загальної кількості дітей вищевказаної категорії влаштовані:

31 дитина до сімейних форм виховання;

4 дітей перебувають в дитячих будинках;

3 дітей продовжують навчання в професійно-технічних закладах;

3 дітей перебувають в Центрі соціально-психологічної реабілітації для дітей;

1 дитина передана на тимчасове влаштування в сім’ю рідних;

Протягом 2021 року статус дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування отримали 14 дітей, із них 7 влаштовано в сімейні форми виховання.

На території Савранської селищної ради функціонує:

1 дитячий будинок сімейного типу, в якому виховується 6 дітей-вихованців;

4 прийомні сім’ї, в яких виховується 10 прийомних дітей (1 прийомна сім’я створена в 2021 році – влаштовано 2 дітей, с. Полянецьке, сім’я Іщенко);

15 сімей опікунів/піклувальників, в яких проживають 19 дітей;

В 2021 році на територію селищної ради прибули з інших територій 2 сім’ї опікунів/піклувальників, в яких виховуються 5 дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (с. Полянецьке, с.Концеба).

Станом на 31.12.2021 року 42 дітей перебувають на вищевказаному обліку, із них 35 дітей по причині ухилення батьків від виконання батьківських обов’язків та 7 дітей, які потерпіли від домашнього насильства.

Протягом 2021 року виявлено та поставлено на облік дітей 23 дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах, знято з вищевказаного з обліку 29 дітей.

Стан виконання батьками батьківських обов’язків розглядається на засіданні Комісії з питань захисту прав дитини, за участю особисто батьків.

Протягом 2021 року проведено 12 рейдів «Діти вулиці» та рейд «Урок», виявлено 3 дітей, із них: 1 дитина влаштована до КНП «Ізмаїльського спеціалізованого будинку дитини», 1 дитина – до Центру соціально-психологічної реабілітації для дітей служби у справах дітей Подільської районної державної адміністрації (м. Кодима), 1 дитина – передана на тимчасове влаштування в сім’ю рідних.

Обстежено умови проживання  дітей, які проживають в 68 сім’ях. Протягом 2021 року проведено 12 засідань Комісії з питань захисту прав дитини, на яких було розглянуто 35 питань.

До Савранського районного суду Одеської області протягом 2021 року службою у справах дітей, від імені Органу опіки та піклування, підготовлено та подано в інтересах дітей 4 позовних заяви, із них: 2 позови про позбавлення   батьків батьківських прав, та 2 позови щодо відібрання дітей від батьків, без позбавлення їх батьківських прав.

Один позов задоволений, 3 – перебуває в стадії розгляду.

 Соціальний захист населення

 Відділом соціального захисту населення селищної ради було організовано та проведено:

- 2 засідання Комітету доступності осіб з інвалідністю та інших мало- мобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури та надано інформацію, для розміщення на сайті Савранської селищної ради;

- 3 засідання координаційної ради з гендерних питань, протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству та, насильства за ознакою статі.

- 11 засідань координаційної ради по наданню матеріальної допомоги на лікування та поховання малозабезпеченим верствам населення;

- круглий стіл на тему «Робсила чи рабсила» в Савранській філії Одеського обласного центру зайнятості;

- лекція особам, що перебувають на обліку як безробітні на тему «30 липня –Всесвітній день протидії торгівлі людьми»;

- організація он-лайн участі суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі у засіданні обласної координаційної ради з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі, торгівлі людьми

Прийнято рішень:

- 90 рішень про надання соціальних послуг особам, які опинились в складних життєвих обставинах, з них:

1) натуральна допомога - 33;

2) догляд вдома – 41;

3) консультування – 1;

4) соціальний супровід – 3;

5) соціальна адаптація – 11;

6) стаціонарний догляд – 1

- 15 - про надання статусу багатодітної сім’ї;

- 2-м особам зібрано документи та направлено клопотання до Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації про влаштування осіб з інвалідністю, які страждають на психічні розлади до спеціалізованого закладу на надання їм соціальної послуги «стаціонарний догляд»

Видано:

- 49 посвідчень та 36 тимчасових довідок дітям з багатодітних сімей;

- 19 посвідчення батькам багатодітних сімей;

- продовжено строк дії посвідчень дітей з багатодітної сім’ї 26 дітям та

7 батькам;

- внесено 7 записів про новонароджену дитину в посвідчення батьків багатодітної сім’ї та 1 запис про батька багатодітної сім’ї;

- дві довідки про не перебування на обліку багатодітних сімей.

- проведено оздоровлення 16 дітей:

Рішенням виконавчого комітету Савранської селищної ради за № 4/6 від 29.04.2021 року створено Робочу групу з легалізації виплат заробітних плат, зайнятості населення та детінізації доходів

02.06.2021 року , 05.07.2021 року, 22.12.2021 року було проведено засідання робочої групи де розглядалось питання^

- дотримання законодавства про оплату праці щодо додержання мінімальних гарантій в оплаті праці та легалізації заробітної плати, погашення заборгованості з заробітної плати.      

Робочою групою було заслухано сімнадцять представників підприємств, установ, організацій та підприємців, працівники яких, згідно поданої звітності Головного управління ДПС у Одеській області, мали нараховану заробітну плату менше мінімального рівня.

За результатом проведеної роботи погашена заборгованість по заробітній платі в сумі 406, 0 тис.грн.

Окрім того, з підприємцями проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання умов законодавства про працю, значення офіційного оформлення трудових відносин та соціальних ризиків для громадян, які не легалізують свою зайнятість та отримують заробітну плату неофіційно.

Було здійснено два виїзних рейди на яких з двадцятьма суб’єктами господарювання проведено інформаційно - роз’яснювальну про неприпустимість допуску до роботи найманих працівників без оформлення з ними трудових відносин та дотримання вимог законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин з найманими працівниками і встановлення гарантій оплати їх праці.      

Результатом роботи виїзних рейдів легалізовано працю десятьох осіб.

 «Центр надання соціальних послуг»

 КУ «Центр надання соціальних послуг» Савранської селищної ради Одеської області – є комплексним закладом соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу та надають соціальні послуги  особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.

Основними завданнями Центру є:

- проведення соціально-профілактичної роботи, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини осіб/сімей, які належать до вразливих груп населення;

- надання особам/сім’ям комплексу соціальних послуг, яких вони потребують, відповідно до переліку послуг, затвердженого Міністерством соціальної політики України, з метою мінімізації або подолання таких обставин.

У складі установи функціонує - 4 структурних підрозділи (відділення):

відділення соціальної допомоги вдома;

відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання;

відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги;

відділення соціальної роботи (з сім'ями, дітьми та молоддю).

Протягом поточного року було обслужено - 374 особи, із них на безоплатній основі – 265 особи, з установленням диференційованої плати – 103 особи, на платній основі – 6 осіб, які скористались платними послугами догляду вдома відповідно затверджених тарифів. Цій кількості громадян надають послуги 25 соціальних робітників, було надано заходів соціальних послуг догляду вдома - 69556. За звітний період за надання платних соціальних послуг догляду вдома (у т.ч. з установленням диференційованої плати) надійшло коштів на суму – 173,8 тис. грн .Відділення адресної допомоги організовує надання на платній та безоплатній основі швацьких, перукарських послуг, послуг із прання білизни та одягу, ремонту одягу, ремонту вікон, дверей, квартир (будинків), санвузлів, дахів, парканів, послуг із заготівлі та завезення палива, розпилювання дров, обробіток присадибної ділянки, косіння трави біля будинку тощо.

У відділенні станом на 01.01.2022р. на обліку перебувало 544 особи, у т.ч. – 433 особи, які обслуговуються виключно відділенням адресної допомоги, на платній основі – 43 особи, з установленням диференційованої плати – 66 осіб, на безоплатній основі - 324 осіб.

Всього за 2021р. працівниками відділення було надано 5150 соц. послуг із них (плт.535) :

перукарських - 1380

швацьких - 733

прання білизни та одягу - 1079

послуг із комплексного обслуговування та ремонту будинків- 1214

медичних послуг- 744.

Протягом 2021 року на обліку у відділенні соціальної роботи (з сім'ями, дітьми та молоддю) перебувало 412 осіб із них:

22  особи, які  відбувають покарання без позбавлення волі та 1 особа, що повернулася з МПВ віком до 35 років;

10 сімей опікунів/піклувальників, в яких виховується 12 вихованців;

1 дитячий будинок сімейного типу, в якому виховується 7 вихованців;

4 прийомні сім’ї, в яких виховуються 11 дітей;

32 особи з інвалідністю;

126 осіб з багатодітних сімей,  в яких виховується 204 дітей;

20 осіб з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

51 сім'я, щодо яких надійшло повідомлення про скоєння домашнього насильства з них 5 сімей, в яких було насилля стосовно 5 дітей;

146 сімей, які потрапили в складні життєві обставини з інших причин,  в  яких виховується 81 дитина.

При КУ «Центр надання соціальних послуг» Савранської селищної ради Одеської області» рішенням Савранської селищної ради від 26.08.2021 р.        № 969-VIII утворена мобільна бригада соціально- психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства.

Фізкультура і спорт

 Фізична культура та спорт відіграють важливу роль у формуванні, зміцненні, збереженні здоров’я громадян, підвищенні працездатності та збільшенні тривалості життя, утвердженні спортивного авторитету селищної територіальної громади.

Протягом 2021 року на території Савранської селищної ради постійно проводились спортивно-масова робота з молоддю з наступних видів спорту:

волейболу, баскетболу, легкої атлетики, настільного тенісу, футбол.

Наші спортсмени прийняли участь у відкритої першості Балтської громади с футболу, завершили чемпіонат бронзовими призерами, а також володарі кубка Балтської громади. За рахунок бюджету селищної ради здійснюються поточні ремонтні роботи для поліпшення спортивної бази селища. В 2021 році було витрачено на придбання інвентарю, грамот, кубків 50,0 тис.грн., а на організацію і проведення спортивних змагань витрачено 29,6 тис.грн.

Перший заступник

селищного голови                                                 Микола БАЗЕЙ