• Головна сторінка
  • Контактна інформація
  • Рішення селищної ради
07 бер.2018

Оголошення про конкурс з відбору суб’єктів на право оренди майна комунальної власності Савранської селищної ради

Posted in Виконавчий комітет

ОГОЛОШЕННЯ
Інформує конкурсна комісія Савранської селищної ради з відбору суб’єктів на право оренди майна комунальної власності Савранської селищної ради:
- приміщень на першому, другому та третьому поверхах в нежитловій будівлі «Центру культурних та побутових послуг», загальною площею 1846,6 кв.м.,
розташованою за адресою смт Саврань вул.. Соборна,2.


З метою підвищення ефективності використання майна комунальної власності Савранської селищної ради, прозорості і удосконалення процесу
передачі в оренду нежитлових приміщень, забезпечення поповнення дохідної частини бюджету Савранська селищна рада оголошує конкурс
з відбору суб’єктів на право оренди майна комунальної власності Савранської селищної ради:
Другий поверх будівлі в «Центрі культурних та побутових послуг»
1. (поз.1-5) площею 19,4 кв.м.;
2. (поз.1-9) площею 18,8 кв.м.;
3. (поз.1-12) площею 66,3 кв.м.;
4. (поз. 1-13) площею 3,3 кв.м.;
5. ( поз. 1-148, 1-19, 1-20) загальною площею 11,2 кв.м.;

Третій поверх будівлі в «Центрі культурних та побутових послуг»
1. ( поз. 1-2) площею 54,3 кв.м.;
2. ( поз. 1-3) площею 18,4 кв.м.;
3. ( поз.1-20) площею 26,2 кв.м.;
4. ( поз.1-4) площею 142,9 кв.м.;
5. ( поз.1-5) площею 15,9 кв.м.;
6. ( поз.1-6) площею 29,2 кв.м.;
7. ( поз.1- 1-9) площею 15,6 кв.м.;
8. ( поз.1-12) площею 9,8 кв.м.;
9. ( поз.1-14) площею 22,9 кв.м.;
10. ( поз.1-15) площею 25,4 кв.м.

Підвальні приміщення.
1. ( поз. 1-3) площею 4,4 кв.м.;
2. ( поз. 1-4) площею 10,5кв.м.;
3. ( поз.1-5) площею 57,5 кв.м.;
4. ( поз.1-6) площею 5,7 кв.м.;
5. ( поз.1-10) площею 6,8 кв.м.;
6. ( поз.1-11) площею 27,9 кв.м.;
7. ( поз.1- 12) площею 67,0 кв.м.;
8. ( поз.1-14) площею 59,6 кв.м.;
9. ( поз.1-19) площею 23,3 кв.м.;
10. ( поз.1-20) площею 33,4 кв.м.
11. ( поз. 1-15) площею 22,4кв.м.;
12. ( поз. 1-3) площею 18,4 кв.м.;
13. ( поз.1-13, 1-17, 1-18) площею 51,7 кв.м.;

Фізичні та юридичні особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на ім’я голови Савранської селищної ради заяву.

До заяви для участі у конкурсі додаються такі документи:
1.Заявник-підприємство (юридична особа):
– належним чином завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію
суб’єкта підприємницької діяльності;
- належним чином завірену копію статуту;
- належним чином завірену довідку про включення до Єдиного державного
реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ);
- належним чином завірену довідку з відповідного територіального органу
Міндоходів про стан розрахунків з бюджетом;
- належним чином завірену копію свідоцтва про сплату єдиного податку або
свідоцтво платника податку;
- баланс за останній звітний період і попередній календарний рік;
- письмові зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу.

2.Заявник-фізична особа-підприємець:
- належним чином завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію
суб’єкта підприємницької діяльності;
- належним чином завірену довідку з відповідного територіального органу
Міндоходів про стан розрахунків з бюджетом;
- належним чином завірену копію свідоцтва про сплату єдиного податку або
свідоцтво платника податку;
- належним чином завірену копію паспорта;
- письмові зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу.

3.Заявник-неприбуткова організація:

- належним чином завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію;
- належним чином завірену копію статуту;
- довідку про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та
організацій України (ЄДРПОУ);
- довідку з відповідного територіального податкового органу про взяття на
облік платника податку як неприбуткової організації;
- письмові зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу.

Конкурс проводиться за принципом аукціону і полягає у визначенні орендаря, який запропонував найбільшу орендну плату
при забезпеченні виконання інших умов використання майна.

Умови конкурсу: - сплата орендної плати; – використання об’єкта оренди за цільовим призначенням без надання в суборенду;
– забезпечення збереження орендованого майна; – забезпечення дотримання протипожежних норм експлуатації об’єкта;
– дотримання санітарно-епідеміологічних та екологічних норм експлуатації об’єкта; – створення безпечних та нешкідливих умов праці;
– відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна і наданих комунальних послуг та послуг з охорони приміщення;
– проведення систематичного поточного ремонту орендованих приміщень; – забезпечення страхування орендованого майна,
не менше ніж на його балансову вартість на користь орендодавця в порядку визначеному законодавством;
– відшкодування орендодавцю вартості проведення експертної оцінки об’єкта оренди.
Вартість 1 кв.м. приміщення:
- підвальні приміщення 713,0 грн.;
- І поверху приміщення 2479,0 грн.;
- ІІ поверху приміщення 2199,0 грн.;
- ІІІ поверху приміщення 923,0 грн.;

- Середня вартість 1 кв.м. приміщення (грн..) 1603,0 грн.

- Цільове використання об’єкта оренди:
Фінансова установа. (40% від вартості 1 кв.м. відповідно до займаного
приміщення на відповідному поверсі (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди:
На другому поверсі 73,3 грн. (без урахування ПДВ);
На третьому поверсі 30,77 грн. (без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 23,77 грн. (без урахування ПДВ).

- Цільове використання об’єкта оренди:
Телекомунікаційне та інше обладнання.
Засоби стільникового мобільного зв’язку
(40% від середньої вартості 1 кв.м. приміщення (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди:
На третьому поверсі та покрівлі (без урахування ПДВ) по середній вартості 1 кв.м.
приміщення 53,43 грн.(без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 23,77 грн. (без урахування ПДВ).

- Цільове використання об’єкта оренди:
Офіс. (18% від вартості 1 кв.м. відповідно до займаного
приміщення на відповідному поверсі (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди:
На другому поверсі 32,99 грн. (без урахування ПДВ);
На третьому поверсі 13,85 грн. (без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 10,7 грн. (без урахування ПДВ).

- Цільове використання об’єкта оренди:
Торгівля. (6% від вартості 1 кв.м. відповідно до займаного
приміщення на відповідному поверсі (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди: 8,0 грн. (без урахування ПДВ).
На другому поверсі 11,0 грн. (без урахування ПДВ);
На третьому поверсі 4,62 грн. (без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 3,56 грн. (без урахування ПДВ).

- Цільове використання об’єкта оренди:
Побутові послуги. (5% від вартості 1 кв.м. відповідно до займаного
приміщення на відповідному поверсі (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди:
На другому поверсі 9,16 грн. (без урахування ПДВ);
На третьому поверсі 3,85грн. (без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 2,97 грн. (без урахування ПДВ).


- Цільове використання об’єкта оренди:
Ритуальні послуги. (3% від вартості 1 кв.м. відповідно до займаного
приміщення на відповідному поверсі (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди:
На другому поверсі 5,5 грн. (без урахування ПДВ);
На третьому поверсі 2,31грн. (без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 1,78 грн. (без урахування ПДВ).

- Цільове використання об’єкта оренди:
Громадська організація. (до 50 кв.м. 3% від вартості 1 кв.м. відповідно до
займаного приміщення на відповідному поверсі (грн..)).
Початковий розмір орендної плати за 1 кв.м на місяць за
перший/базовий місяць оренди:
На другому поверсі 5,5 грн. (без урахування ПДВ);
На третьому поверсі 2,31 грн. (без урахування ПДВ).
Підвальне приміщення 1,78 грн. (без урахування ПДВ).

Крок збільшення орендної плати за 1 кв.м. на місяць за
перший/базовий місяць оренди – 10% початкового розміру.

При надходженні інших пропозицій керуватися постановою КМУ
від 4 жовтня 1995 р. № 786 «Про Методику розрахунку орендної плати
за державне майно та пропорції її розподілу»

Письмові зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу надаються за підписом відповідальної особи (подаються у відповідно промаркованому конверті:
обов’язково зазначається найменування і адреса одержувача, назва об’єкта оренди відповідно до оголошення, а також адреса, номери контактних телефонів претендента.
Якщо конверт незапечатаний або непромаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, комісія не несе відповідальності
за неправильне або передчасне відкриття пропозиції. Пропозиції щодо розміру орендної плати подаються в окремому конверті.
У іншому конверті подаються зобов’язання щодо виконання інших умов використання майна).

Прийом заяв та документів, відповідно до Порядку передачі в оренду майна комунальної власності Савранської селищної ради
затвердженого рішенням сесії селищної ради від 6 листопада 2014 року № 1092, для участі у конкурсі здійснюється протягом 10 днів
з дня оголошення про проведення конкурсу, після огляду приміщення, що має бути об’єктом оренди.
Термін проведення конкурсу – 15 календарних днів.

Конкурсну документацію слід подавати за чотири робочі дні до дати проведення конкурсу (включно) до 12.00 год.
в кабінеті заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів влади Лавренюка О.М. за адресою:
Одеська область смт Саврань вулиця Горького,1
телефон для довідок (048 65) 3-12-91, моб. 0501637122
Конкурс буде проведено у приміщенні виконавчого комітету Савранської селищної ради через 14 днів
після опублікування інформації в газеті „Сільські новини” про конкурс.

Довідки за телефоном: 04865 3-12-91 , 3-14-60.

Голова конкурсної комісії О.М.Лавренюк
Секретар комісії А.В.Генсицька

 

ДрукE-mail

09 бер.2017

Про встановлення факту руйнації стели на кладолвищі в смт Саврань по вулиці Малярова

Posted in Виконавчий комітет

          Комісією Савранської селищної ради, на підставі звернення громадян, встановлено факт ненавмисного руйнування стели на кладовищі по вул. Малярова, смт Саврань.
          Встановлено, що руйнація відбулася в наслідок впливу погодних умов, підтоплення та попередньо неякісного будівництва. Стела впродовж тривалого періоду мала нахил.
          Про даний факт повідомлено єврейську громаду, в даний час виконавчим комітетом Савранської селищної ради ведеться узгодження щодо погодження ескізу та відновлення стели.

20170309 10062120170309 100608

Додати коментар

ДрукE-mail

15 серп.2013

Про виконання Програми соціально – економічного та культурного розвитку селищної ради за 7 місяців 2013 року

Posted in Виконавчий комітет

Шановні члени виконкому!

   Підводячи підсумки роботи селищної ради щодо реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку за 7 місяців 2013 року можна зазначити наступне. При розробці Програми соціально-економічного та культурного розвитку на 2013 рік були максимально враховані пропозиції мешканців селища та депутатів всіх рівнів щодо розбудови селища в рамках Програми «Народний бюджет».

   Звичайно заплановані заходи безпосередньо пов’язувались з очікуванням на дотації з Державного та обласного бюджетів, проте очікування були марними.   Субвенцію з державного бюджету селищній раді  виділено тільки на розділ Програми «Дорожне господарство»  в розмірі  250,2 тис. грн..

   Станом на 01.08.2013 року надійшло 115,0 тис. грн..  Кошти надходять в продовж року частково,  тож капітальний ремонт частини вулиці Калініна від селищної ради до ДНЗ «Веселка»  500 метрів погонних з підрядчиком філія «Савраньрайавтодор» розпочати ми не можемо, а коли надійдуть всі кошти то настануть несприятливі погодні умови.

   Враховавши ситуацію, яка склалась виконком селищної ради звернувся до керівника ТОВ «Приморстрой», що виконував роботи з реконструкції та відновлення парка-памятника садово-паркового мистецтва «Гетьманівський дендропарк» в с. Гетьманівка Савранського району Одеської області і він погодився забезпечити виконання робіт та перекрити не достаток коштів власними. При цьому розрахунки з підрядчиком за виконані роботи можна буде проводити по мірі надходження коштів з державного бюджету.

Детальніше: Про виконання Програми соціально – економічного та культурного розвитку селищної ради за 7...

ДрукE-mail

19 бер.2011

Список членів виконавчого комітету Савранської селищної ради VІ скликання

Posted in Виконавчий комітет

 

№ п/п Прізвище, ім’я по батькові Посада Місце роботи Засоби зв'язку
1 Юзьков Володимир Іванович Голова виконкому Селищний голова р.т. 3-14-68,
д.т. 3-11-20
м.т. (063)220-55-29
2 Лавренюк Олександр Михайлович Заступник голови виконкому Заступник селищного голови р.т. 3-12-91
д.т. 3-21-93
м.т. (050)163-71-22
3 Рубаневич Людмила Андріївна Секретар Секретар селищної ради р.т. 3-14-69. д..т.3-29-92
м.т. (096)291-34-40
4 Бровко Василь Григорович Член виконкому Спеціаліст з правових питань та кадрової політики селищної ради р.т. 3-12-91
д.т. 3-31-29
м.т. (096)356-16-49
5 Гремалюк Людмила Романівна Член виконкому Директор дитячого закладу «Веселка» р.т. 3-16-87 д.т.3-12-33
м.т.(097) 330-97-27
6 Гудима Олександр Васильович Член виконкому Дільничий інспектор РВ ГУМВС смт Саврань р.т. 102
д.т. 3-25-01
м.т.(098) 229-20-03
7 Заєць Ольга Миколаївна Член виконкому Директор ПП «Савранське БТІ» р.т. 3-20-98
д.т. 3-21-75
м.т. (098)222-89-61
8 Порожнюк Володимир Миколайович Член виконкому Начальник ДП «Савранський райавтодор» р.т.3-14-58
д.т. 3-28-72
9 Поліщук Лідія Юхимівна Член виконкому Керівник районної організації СПУ р.т.3-16-76
10 Шпитко Віктор Іванович Член виконкому Начальник Савранського ВУЖКГ р.т.3-14-47
д.т. 3-85-22
м.т. (048)65-614-32

 

ДрукE-mail

Головне меню

  • Головна
  • Візитка Саврані
  • Депутати селищної ради
  • Виконавчий комітет
  • Рішення селищної ради
  • Комісії селищної ради
  • Розпорядок роботи
  • Графік особистого прийому
  • Регламент ради
  • Правила благоустрою
  • Регуляторні акти
  • Статут громади селищ
  • Історія селища
  • Пам'ятні дати
  • Життя селища
  • Реалізація Закону України "Про очищення влади"
  • Захист прав споживачів

Хто на сайті

На сайті 4 гостей та відсутні користувачі

Фотогалерея

  • Селище Саврань
  • Вироби умільців
  • Наш рідний край
  • День Незалежності
  • Історичні фото
  • 9 Травня
    • 9 Травня 2013
    • 9 Травня 2012
    • 9 Травня 2011
    • Свято 9 Травня
  • Свято селища
    • Свято Селища
    • Саврані 614 років
    • Саврані 615 років
  • Івана Купала
    • Івана Купала 2011
    • Івана Купала 2013